جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: فتنه ۸۸ یکباره و به بهانه تقلب در انتخابات آغاز نشد، بلکه این مساله از مدت‌های طولانی در اتاق‌های فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۶۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ غلامحسین پلگردی امشب با حضور در بین نمازگزاران و بسیجیان مسجد قریشی شهرستان درگز به تشریح ابعاد مختلف فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: یوم الله نهم دی روز میثاق امت غیور ایران اسلامی با ولایت است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج درگز اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی که از سال ۴۲ با رهبری‌های مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت، از همان ابتدا دچار تلاطم‌ها و امواج مختلفی بود و سنگ اندازی‌های فراوانی از سمت دشمنان در جهت مقابله با انقلاب انجام می‌شد، ولی به لطف الهی هیچ یک از این اقدامات به ثمر نرسید و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

وی افزود: با پیروزی انقلاب، دشمنان توطئه‌های خود را علیه این نظام گسترش دادند و با برنامه‌هایی همچون ترور شخصیت‌ها و راه اندازی قائله‌هایی که باعث تفرقه بین ترک و کرد و عرب می‌شد سعی در براندازی نظام کردند، ولی این حرکت هم با شکست مواجه شد.

پلگردی با بیان اینکه حرکت بعدی دشمن تحمیل هشت سال جنگ بر ایران بود تشریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی تمام قدرت‌های دنیا پای صحنه آمدند تا این انقلاب را با شکست مواجه کنند، اما باز هم به لطف خدا انقلاب اسلامی ایران پس از هشت سال مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسید.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج درگز ادامه داد: دشمن با اینکه در تمام عرصه‌ها دچار شکست شده بود، ولی دست بردار نبوده و در نهایت با راه اندازی فتنه ننگین ۸۸ سعی در براندازی نظام داشت.

وی تصریح کرد: به گفته تاریخ نویسان، این فتنه یکباره و به بهانه تقلب در انتخابات آغاز نشد، بلکه این مساله از مدت‌های طولانی در اتاق‌های فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده بود، تا آنجا که اظهارات عده‌ای از سران فتنه حاکی از آن است که در این اتاق فکر، نوع رنگ پارچه‌ای که توسط اعتراض کنندگان استفاده می‌شد مشخص شده بود.

پلگردی با تاکید بر خسارت بالای وارد شده بر کشور تشریح کرد: در این فتنه یکی از بزرگترین مقدسات ما که بیرق عزاداری امام حسین (ع) است را مورد اهانت گرفت، بیت المال مسلمین به غارت برده شد و خسارات مادی و معنوی زیادی به نظام وارد شد که شاید پس از گذشت ۸ سال نتوانسته باشیم این خسارات را جبران کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: هر چند جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب با تحریم‌های دشمن دست و پنجه نرم می‌کند، ولی فتنه ۸۸ سبب شد دشمن فشار تحریم را بر مردم بیشتر کند و با تصویب قطعنامه‌هایی همچون برجام مسائل هسته‌ای را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت بالای رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سبب شد تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود تصریح کرد: دشمن فکر می‌کرد با برنامه ریزی‌های انجام شده به طور حتم در فتنه سبز پیروز خواهد شد، ولی نمی‌دانست این مردم بیدار همیشه در صحنه با حضور حماسی خود، بار دیگر پوزه او را به خاک خواهند مالید.

پلگردی در پایان خاطر نشان کرد: اگر با بصیرت در مسیر روشن ولایت قرار گیریم هیچ گاه دچار خطا نخواهیم شد چرا که این انقلاب متعلق به امام زمان) عج) بوده و با عنایات ایشان و هدایت‌های خردمندانه مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های سخت روزگار به پیروزی خواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها