سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در جلسه با مربیان صالحین گفت: هر کس در زمینه صالحین قدمی بر می‌دارد مجاهد فی سبیل الله است و اجرش پیش خداوند محفوظ است.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۶۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه ماهانه مربیان صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با سرمربی در محل این حوزه برگزار شد.
در این جلسه ابتدا فرمانده حوزه ضمن عرض خیر مقدم نکاتی را پیرامون حلقه‌های صالحین یاد آور شد و با اشاره به حماسه سیاسی پیش رو ۹ دی خاطر نشان کرد: اگر چه فتنه گران در جریان فتنه ۸۸ ضربات جبران ناپذیری را به جامعه وارد کردند و به نوعی حرمت شکنی به مقدسات ما انجام دادند، اما مردم با جنبش ۹ دی طوفان به راه انداختند.
در ادامه سرمربی صالحین حوزه امام علی (ع) طی سخنانی پیرامون حلقه صالحین گفت: هر کس در زمینه صالحین قدمی بر می‌دارد مجاهد فی سبیل الله است و اجرش پیش خداوند محفوظ است.
حجت الاسلام جعفری در ادامه اظهار داشت: دشمن در هیچ برهه‌ای از زمان دست از جنگ با مسلمانان برنداشته ودر حال حاضر که در جنگ نرم دشمن بسر می‌بریم می‌بایست تمام بسیجیان بخصوص فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین اول با تزکیه خود و بعد تربیت اعضا شجره طیبه صالحین با روشنگری صحیح مقابل با جنگ نرم دشمن بایستیم و ان شااله بتوانیم باکادر سازی زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم نمائیم.
وی در پایان بر تشکیل و نظارت مستمر از حلقه ها، ابتکار در برگزاری حلقه ها، تبیین بیانات حضرت آقا در حلقه‌های صالحین، مسجد محوری و تشکیل حلقه‌ها با موضوع ۹ دی تاکید کرد.
ارسال نظرات