کلنگ ساخت بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شهرستان میبد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی منطقه شهیدیه به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۶۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد ، مراسم کلنگ زنی ساخت بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شهرستان میبد با حضور علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، عباس یزدانی رئیس هیات تنیس روی میز استان، حسین فلاح فرماندار میبد و دیگر مسئولان شهرستان در مجموعه ورزشی شهیدیه انجام شد.
اکبر علیزاده رئیس هیات تنیس روی میز میبد در مورد احداث این سالن ورزشی بیان داشت: بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شهرستان میبد در زمینی به مساحت 800 متر مربع در مجموعه ورزشی شهیدیه احداث می شود. این سالن قابلیت زیادی داشته و می تواند میزبان ورزشکاران این رشته و مسابقات ملی و منطقه ای باشد.
وی افزود: سالن تخصصی تنیس روی میز شهرستان میبد با پیش‌بینی اعتباري معادل 600 میلیون تومان از محل خیری و کمکهای دولتی ایجاد و به بهره‌برداری خواهد رسيد.
علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم بیان داشت: سرمایه گذاری بر روی ورزش سرمایه گذاری بر روی سجایای اخلاقی و انسانی است و جوانان ما در کنار ورزش مهارت های ارتباطی، صبر و شکیبایی، جوانمردی و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف را می آموزند.
وی در بخشی از سخنانش متذکر شد: ساخت و بهسازی اماکن ورزشی زمانی نمود واقعی خود را پیدا می کند که بتواند در جهت توسعه سطح ورزش همگانی و قهرمانی استان تأثیرگذار باشد.
فرماندار میبد با قدردانی از تلاش های اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس روی میز شهرستان خاطر نشان ساخت: اداره ورزش و جوانان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در ارتقاء سطح نشاط و شدابی در جامعه بسیار تأثیر گذار است.
وی ابراز امیدواری کرد: بهسازی و ساخت اماکن ورزشی عاملی برای ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان و رسیدن به وضعیت مطلوب باشد.
در پایان این مراسم طی حکمی از سوی عباس یزدانی رئیس هیات تنیس روی میز استان اکبر علیزاده بعنوان رئیس کمیته شهرستانهای هیات تنیس روی میز انتخاب شد.

ارسال نظرات