فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار فقدان امید اجتماعی را مهم‌ترین عامل بروز اعتیاد در بین جوانان دانست.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۳۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابولحسن وفایی در جمع خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان  رشتخوار در کارگاه پیشگیری از اعتیاد در رابطه با علت گرایش برخی از جوانان به اعتیاد گفت: فقدان امید اجتماعی، مهمترین عامل بروز اعتیاد در بین فرزندان است.

وی در ادامه همین مطلب افزود: اصلی‌ترین کار در پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد، امید دادن پدران و مادران به فرزندان است، متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر دامنه وسیعی از یک خانواده را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و گاهی بنیان یک خانواده را متلاشی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات مانند سرقت، زورگیری و .. به نحوی به اعتیاد برمی‌گردد، اذعان داشت: آسیب‌های ناشی از مواد مخدر به جهت ایجاد اختلالات روانی در فرد و بروز معضلات اجتماعی بسیار، می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات اجتماعی در کشور مطرح باشد.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به آنکه در حال حاضر استفاده از شبکه‌های مجازی فراگیر شده و این موضوع برای برخی از خانواده‌ها دردسر ساز شده است، والدین باید نظارت و توجه بیشتری نسبت به حضور و استفاده فرزندان از این فضا داشته باشند.

وفایی با طرح موضوعات پیشگیرانه اعتیاد به مواد مخدر از مردم خواست تا در راستای اهمیت حفظ حریم خانواده کوشا باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها