معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه بسیج، آسیب‌های اولویت دار را مورد توجه قرار داده است افزود: طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی، حاشیه نشینی و نقاط بحرانی از جمله آسیب‌های اولویت دار است که اعتیاد و حاشیه نشینی در طرح کرامت ٢ مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل‌محمدزاده با اشاره به اجرای طرح کرامت ٢ در راستای اصلاح برخی آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: خنثی سازی تهدیدات، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های محلی و تاثیر گذاری فرهنگی در نقاط آسیب پذیر از جمله اهداف طرح کرامت ٢ است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری بین وزارت کشور و سپاه اجرایی می‌شود گفت: طرح کرامت ٢ در هشت محله آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که در شش گام از جمله شناسایی، بسترسازی، آگاه سازی، درمان و... طراحی و تدوین شده است. 

گلمحمدزاده با تاکید بر اینکه در کرامت٢ خود مردم نسبت به اصلاح محلات خود قدم بر می‌دارند خاطر نشان کرد: تاکنون در محلات اجرا شده اثرات قابل توجهی را شاهد هستیم که باید از ظرفیت مدارس برای آگاه سازی دانش آموزان استفاده کنیم، ضمن اینکه شهرداران هم در مناطق مورد نیاز وارد همکاری شوند تا بخشی از آسیب‌ها را به حداقل برسانیم. 

وی جمع آوری معتادان متجاهر در استان را یادآور شد و افزود: با هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و ادارات برای اجرای کرامت٢ می‌توانیم موفقیت کسب کنیم که  تهدیدات مهم استان می‌تواند با همکاری‌ها رفع شود. 

وی فضاسازی‌های شهری در ایام مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: برخی مصوبات برای محدود کردن فضاسازی شهری وجود دارد که در آستانه ٩ دی باید فضا سازی در شهر داشته باشیم که ضروری است این مناسبت ملی با شکوه‌تر برگزار و تبلیغ شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها