خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در افتتاحیه هفتمین دوره بصیرت غیرتمرکزی پلیس استان، با بیان اینکه فتنه تمام نشده و دشمن در کمین است، گفت: بصیرت، نیاز آحاد جامعه بوده و برای نیروهای مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی که بیشترین تعامل و برخورد را با مردم دارد واجب و ضروری است.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۹۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام  سید محمدعلی آل‌هاشم، اظهار داشت: بصیرت یعنی قدرت تشخیص در لحظه‌ها، لحظه شناسی و اقدام به موقع و سنجیده در مواقع سخت و بحرانی است و ناجا در سایه همین بصیرت و آگاهی در فتنه سال 88 خوش درخشید.

وی افزود: طراحان اصلی فتنه  88 بیگانگان بودند که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و متاسفانه در داخل کشور نیز تعدادی افراد متدین و بی‌بصیرت به آنها پیوسته و ضربات مهلکی بر پیکر نظام وارد کردند.

حجت الاسلام آل هاشم، 9 دی را خط بطلان فتنه‌گران عنوان کرد و گفت: از خرداد ماه 88 تا 9 دی ماه آن سال وقایع بسیار سختی در کشور به وقوع پیوست اما در 9 دی همه در صحنه حاضر شدند و روزی تاریخی در انقلاب رقم خورد و بساط فتنه‌گران در کشور برچیده شد.

امام جمعه تبریز در ادامه به اقدامات حساب شده فتنه‌گران اشاره کرد و یادآور شد: هجمه به ارزش‌های دینی و آتش زدن مساجد، زیر سوال بردن نهادهای قانونی جمهوری اسلامی ایران و ساختار شکنی و القاء یاس و ناامیدی در دل مردم از مهم‌ترین اقدامات فتنه‌گران بوده که به حول و قوه اللهی به نتیجه نرسید.

وی مهم‌ترین دستاورد  9 دی را اثبات نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری عنوان کرد و تصریح کرد: همچنین پیوند مردم با انقلاب و نظام عمیق‌تر و محکم‌تر شده و نقش بصیرت و ولایتمداری مردم در برابر توطئه‌های دشمنان آشکار شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فتنه تمام نشده و دشمن در کمین است، خاطرنشان ساخت: بصیرت، نیاز آحاد جامعه بوده و برای نیروهای مسلح و به‌خصوص  نیروی انتظامی که بیشترین تعامل و برخورد را با مردم دارد واجب و ضروری است.

ارسال نظرات