یک مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
محمدزاده سراجه بیان داشت: دستگاه پلاستیک کش یکی از اختراعات بنده در راستای کاهش مصرف است. این دستگاه در بخش صیفی جات کشاورزی مانند هندوانه و خربزه کاربرد دارد که کار پلاستیک کشی گلخانه را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۸۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

امیر محمدزاده سراجه مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای کاهش مصرف اظهار داشت: در برخی بخش های حوزه کشاورزی از دستگاه هایی استفاده می شد که از ترکیه واردات می کردند اما در حال حاضر ما دستگاه هایی را در ایران طراحی کردیم که به ترکیه صادر می کنیم.

وی افزود: دستگاه پلاستیک کش یکی از اختراعات بنده در این راستا است. این دستگاه در بخش صیفی جات کشاورزی مانند هندوانه و خربزه کاربرد دارد که کار پلاستیک کشی گلخانه را انجام می دهد.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: تا چند سال گذشته هم کار پلاستیک کشی صیفی جات توسط دستگاه وارداتی از ترکیه انجام می شد اما الان ما از همین دستگاه تولید داخل کشور با کاهش هزینه ها استفاده می کنیم.

محمدزاده بیان داشت: این اختراع را تجاری سازیم کردیم اما تمام هزینه آن به صورت شخصی پرداخت شد زیرا مسئولان هیچ حمایتی از اختراعات بنده نکردند.  

ارسال نظرات