خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت : سه رکن اصلی پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حزب الله و حشد الشعبی است .
کد خبر: ۸۹۶۷۱۷۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، معلمی کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (علیه السلام ) گفت : پیروزی هایی که جبهه مقاومت در غالب  بسیج جهان اسلام  در منطقه بدست آورده است سیلی محکمی بر چهره آمریکا و هم پیمانان آنان در منطقه است.

وی در ادامه افزود : نبرد در منطقه بین جبهه مقاومت و داعش نبود بلکه نبرد با چندین کشور بود که در پس پرده ، داعش را حمایت می کردند و امروزه به لطف جبهه مقاومت ، منطقه از لوث وجود آمریکا و دست پرورده های آنان در حال پاک شدن است.

 وی در ادامه تأکید کرد : سه رکن اصلی پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حزب الله و حشد الشعبی است.

 وی خاطر نشان کرد : اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه ناشی از تلاش های رزمندگان اسلام  و جبهه مقاومت است ، آمریکا نه تنها در منطقه نتوانست نقشه های خود را عملی سازد بلکه شکست ها و هزینه های سنگینی را نیز در این زمینه متحمل شده است.

 

وی در پایان گفت : مسئله اخیر انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی از دیگر سیاست های آمریکاست که به دنبال شکست های پی در پی در منطقه اجرا می شود که مسلمانان باید هوشیارانه با این مسئله برخورد کرده و تا شکست کامل این طرح در مقابل آن ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها