خبرهای داغ:
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: دشمن ‌روی نارضایتی‌ها و وضعیت اقتصادی مردم تمرکز کرده که این نارضایتی‌ها را تبدیل به اعتراض و مقابله با نظام کند، اگر افراد فاسد ذخیره‌های نظام معرفی شوند فتنه اجتماعی بسیار خطرناک‌تر از فتنه سیاسی است.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۶۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدحسن قدیری ابیانه در مراسمی که با عنوان "فتنه و روش‌های نفوذ دشمن" در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) در قم برگزار شد، فساد مقامات را یکی از راه‌های رایج نفوذ در دنیا دانست و ابراز کرد: مقامات مختلف را درگیر به فسادهای مختلف مالی و اخلاقی می‌کنند تا به خواسته‌های کشورهای مستکبر تن دهند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: وقتی تقویت یک جریان یا کسی به‌زعم دشمن موجب تضعیف نظام می‌شود کمک مالی به آن‌ها از طریق غیرمستقیم انجام می‌شود چراکه ممکن است آن جریان مستقیم پول CIA را نپذیرد برای مثال مقام معظم رهبری به  مسئولان دفتر خود گفته بود اگر کسی پول هنگفتی را آورد بدون بررسی قبول نکنید، شهرام جزایری این کار را کرد و از همین طریق سرنخ کارهای شهرام جزایری به دست آمد.

وی با گریزی به فرهنگ غلط تبلیغات انتخاباتی در کشور عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی از این پیشنهادها استقبال می‌کنند مثلاً یکی از نماینده‌ها سربرگ و مهرش را در اختیار شهرام جزایری قرار داده بود یا نماینده دیگری را داشتیم که پولی را گرفته بود و برای شهر هم‌خرج کرده بود اما دیگر وامدار شده بود حتی گاهی استیضاح‌ها به‌قصد کسب سود است و نماینده برای این‌که امضای خود را پس بگیرد می‌گوید فلان امتیاز را به من بدهید.

 سفیر سابق ایران در مکزیک به استرالیا افزود : دشمن برای ایجاد فتنه به سراغ افراد سرشناس می‌رود برای همین  نیز در فتنه ۸۸ از موسوی که در زمان نخست‌وزیری با امام و مقام معظم رهبری در مورد این سمت اختلاف داشت و از طرفی دیگر هم چون  مقام داشت استفاده کردند و از طریق اطرافیان نزدیک شدند وقتی مستقیم و اطرافیانش شعار صیانت از آرا را دادند مشخص‌شده از قبل نقشه داشتند چون می‌خواستند بگویند امکان دارد تقلب شود.

 قدیری ابیانه رفتار میرحسین موسوی در جریان فتنه ۸۸ را دیکتاتوری دانست و تأکید کرد: این حرف که ما شکایت می‌کنیم و صندوقی برای بازشماری معرفی می‌کنیم و باید انتخابات تکرار شود دیکتاتوری است.

 مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با تأکید بر نقشه‌های شوم سران فتنه اضافه کرد: سران فتنه به دنبال تشدید تحریم‌ها بودند تا وضع معیشتی مردم  وخیم شده و انگشت اتهام به سمت دولت قبل برده شود درنتیجه رأی به آن‌ها نیز در نگاه مردم سبب برداشتن تحریم‌ها شود.

وی ابراز کرد: مهدی هاشمی در روزگار فتنه مسئول دانشگاه آزاد دفتر لندن شد تا تماس با آمریکایی‌ها بگیرد و تحریم‌ها تشدید شود،  دشمن ‌روی نارضایتی‌ها و وضعیت اقتصادی مردم تمرکز کرده است که این نارضایتی‌ها را تبدیل به اعتراض و مقابله با نظام کنند. فسادها، اختلاس‌ها و حقوق نجومی شدیداً بر نارضایتی‌ها می‌افزاید خصوصاً اگر افراد فاسد ذخیره‌های نظام معرفی شوند فتنه اجتماعی بسیار خطرناک‌تر از فتنه سیاسی است، موج‌های به راه انداخته می‌شود که مدافعان نظام هم متوجه فتنه نمی‌شود مثلاً یک موجی به راه افتاده بود که خودروهای صفر خریداری نشود بسیاری از افراد حزب‌اللهی گرفتار این موضوع شدند این کار منجر به خوابیدن کل صنعت خودروسازی می‌شود ظاهر اعتراض درست است اما روش غلطی است.

قدیری ابیانه  افزایش قیمت حامل‌های انرژی را مورد توجه قرارداد و اظهار کرد: طرح دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی امری درست و سنجیده بوده چراکه می‌شود آن پول در جای بهتری هزینه شود، در وضعیت فعلی کسانی که بیشتر از بنزین مصرف می‌کنند بیشتر از یارانه‌های سوخت بهره می‌برند، این کار احمقانه است نباید به نام اصولگرایی از کار احمقانه حمایت کنیم یارانه سوخت را می‌توان در جای بهتر از باک بنزین استفاده کرد برای مثال می‌توان از این پول در اشتغال‌زایی بهره برد باید مردم در مورد این توهمات آگاه شوند اما متأسفانه کسانی که باید آگاه‌سازی را انجام دهند خود درگیر توهمات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها