خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو:

ناحیه دو در حوزه سوادآموزی کارنامه درخشانی دارد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو عنوان‌کرد: در بین‌۱۴ منطقه آموزشی٬ ناحیه دو در امر سواد آموزی کارنامه بسیار درخشانی دارد و امیدواریم که این مسیر برای ما همیشه هموار باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۳۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مراسم تجلیل از سواد یاران نهضت سوادآموزی با حضور محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو٬ سپهدار علی یاری مسوول سواد آموزی اداره کل آموزش و‌پرورش استان قزوین٬ عباس نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین٬ عبداله فرهادی مسوول اداره سوادآموزی ناحیه دو آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان این اداره برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی برگزار شد رسولی بیان کرد: سواد آموزی حرفه بسیار سختی است و در دین اسلام از سوی پیامبر(ص) و ائمه(ع) بر لزوم یادگیری خواندن و نوشتن تاکید بسیاری شده است.
وی گفت: در جامعه امروزی که در آن زندگی می کنیم آمار بی سوادی بسیار پایین بوده و این نشان دهنده اهمیت امر سواد آموزی و ریشه کنی بی سوادی است.
مدیر آموزش و‌پرورش ناحیه دو استان قزوین اظهار کرد: با توجه به عملکرد حوزه نهضت سواد آموزی ناحیه دو می توان گفت که این حوزه به وظیفه خود بسیار خوب عمل کرده و ما نیز هر آنچه از نیرو٬ تجهیزات و کلاس درس در توان داریم برای این امر دریغ نخواهیم‌کرد.
رسولی عنوان‌کرد: در بین‌۱۴ منطقه آموزشی٬ ناحیه دو در امر سواد آموزی کارنامه بسیار درخشانی دارد و امیدواریم که این مسیر برای ما همیشه هموار باشد.
وی افزود: زیبنده ایران به عنوان ‌کشوری اسلامی نیست که دارای جمعیتی بی سواد باشد و تمام تلاش ما نیز برای ریشه کنی بی سوادی و رسیدن به جامعه ای روشنفکر و بیدار است.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم از ۲۵ آموزش دهنده نهضت سوادآموزی ناحیه دو و ۶ تن از مدیران مدارس که با این حوزه همکاری دارند تجلیل شد.
همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه صنایع دستی سوادآموزان و جشنواره غذای آموزش دهندگان برپا شد که از برترین های این نمایشگاه از سوی مسوول سوادآموزی ناحیه دو تجلیل خواهد شد.

ناحیه دو در حوزه سوادآموزی کارنامه درخشانی دارد
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار