فرمانده سپاه ناحیه خاتم عنوان کرد:

موضع گیری‌های نهم دی ماه نشان از بصیرت و روشن بینی مردم است / فرهنگ عاشورایی ویژگی مشترک حوادث نهم دی و انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در نشست صمیمی با جمعی از فرهنگیان بصیرت و روشن بینی مردم را عاملی برای حضور در صحنه نهم دی ماه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۱۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در استانه سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی ماه نشست صمصمی فرمانده سپاه ناحیه خاتم با جمعی از فرهنگیان هرات برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یا د. و خاطره شهداولادت امام حسن عسکری (ع) و حضرت عیسی مسیح را تبریک گفت.
وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی ماه به اهمیت و تبیین ابعاد این رویداد عظیم در جامعه تاکید کرد.
حسین آزادی نژاد در ادامه گفت:: مردم در نهم دی ماه با لبیک به ندای امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با روحیه انقلابی و جهادی با حضور به موقع خود در صحنه فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند و این حضور به موقع نشان از بصیرت و روشن بینی مردم است .
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به حوادث و وقایع اوایل انقلاب اسلامی و حتک حرمتی که در جریان فتنه ۸۸ به ساحت مقدس امام حسین (ع) شد، تاسی از فرهنگ عاشورا را به عنوان ویژگی مشترک این دو زمان یعنی اوایل انقلاب و حماسه نهم دی عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی با تاسی از همین فرهنگ همواره پشتوانه نظام اسلامی بوده اند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان اعتقادات این مردم را به بازی بگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار