فرمانده سپاه استان بوشهر:

سپاه در خطوط هوایی کشور اقتدار و عزت بی‌نظیری خلق کرده‌اند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همه ماموریت‌های سپاه در حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور موفقیت‌آمیز بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۸۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در همایش پنجم دی‌ماه که بمناسبت گرامی‌داشت سالروز استقرار سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور، اظهار داشت: استقرار سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور با درواندیشی حضرت امام(ره) واقعا تاریخی بود.

رزمجو با اشاره به اینکه یکی از شاهکارهای حضرت امام(ره) در تاریخ انقلاب اسلامی و در آن شرایط پیچیده انقلاب تاسیس سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور بود، ادامه داد: سپاه حفاظت هواپیمایی با داشتن کارکنان ولایمدار، مومن، بابصیرت، آمورش دیده و تجهیزات مدرن و بروز در فرودگاه‌های کشور و بوشهر توانسته با جان و دل این ماموریت خطیر را به بهترین وجه انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های امنیت پایداری در عرصه هوایی با هماهنگی و همکاری ناجا و اداره فرودگاه‌ها انجام و پاسداری نماید، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور در خطوط هوایی کشور اقتدار و عزت بی‌نظیری خلق کرده‌اند که زبان‌زد عام و خاص در داخل و خارج از کشور شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز خلق این اقتدار با توکل به خدا و به بازوان پر توان حافظان امنیت پرواز متجلی شده است، افزود: امروز سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور نقش خود را درحوزه امنیت پرواز به خوبی ایفا کرده است.

رزمجو با تاکید بر اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور آماده پاسخگویی به تمام تحرکات دشمن در این عرصه است، تصریح کرد: همه ماموریت‌های سپاه در حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات