مسابقه هفته سیزدهم والیبال کشور با رقابت دو تیم شمالی در آمل برگزار می شود

در ادامه مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور شامگاه فردا تیم کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم آمل ، میزبان دیگر تیم شمالی ، هاوش گنبد است.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۵۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور ، فردا با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود .

تیم کاله مازندران که هفته قبل، مقابل تیم سایپا در تهران 3 بر 1 شکست خورده بود فردا و از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن پیامبر اعظم آمل ، میزبان دیگر تیم شمالی ، هاوش گنبد است.

کاله در جدول رده بندی با 20 امتیاز در رده ششم و هاوش گنبد با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

تیم سارویه ساری که به علت مشکلات مالی ، هفته قبل مقابل تیم رعد پدافند کاشان حاضر نشد و 3 بر 0 بازنده اعلام شد در حالی طبق برنامه از ساعت 16 فردا در سالن سید رسول حسینی باید مقابل تیم خاتم اردکان قرار بگیرد که هنوز تکلیف بازی کردن این تیم ، مشخص نیست.

سارویه اکنون با 13 امتیا در رده نهم و خاتم اردکان با 16 امتیاز در رده هفتم جدول جای دارند. هفته گذشته تیم والیبال سارویه ساری با اعلام فدراسیون والیبال منحل شد و بازی این تیم مقابل رعد پدافند کاشان برگزار نشد.

فدراسیون عنوان کرده بود به دلیل حمایت نکردن هیئت والیبال مازندران و اعلام کتبی این موضوع که این تیم را به رسمیت نمی‌شناسد، دستور به لغو این مسابقه داده است. با این وجود محمود گودرزی، مدیرعامل وقت تیم سارویه برای بازگرداندن این تیم به لیگ بسیار تلاش کرد.

وی اظهار داشت: «مذاکرات ما انجام و مقرر شد تیم سارویه با نام جدید «ساری 21» به لیگ بازگردد و بازی چهارشنبه بین دو تیم ساری و اردکان برگزار خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید فدراسیون والیبال، تیم ساری را به جدول لیگ و جدول مسابقات باز می‌‌گرداند یا خیر؟ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار