مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیر شناسی گفت: پیرو برگزاری این مسابقه و آماده شدن مقدمات برگزاری آن، دفاتر برخی از مراجع عظام از این مسابقه حمایت مادی و معنوی کردند.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۳۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر رهبر، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیر شناسی ضمن توضیح برخی جزئیات مسابقه «شیعه پاسخ  می‌گوید»، گفت: پیرو برگزاری مسابقه «شیعه پاسخ می‌گوید» و آماده شدن مقدمات برگزاری آن، آیت‌الله مکارم شیرازی با اختصاص هدیه 10 سفر کامل به عتبات عالیات از این مسابقه حمایت کرد. همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن این حمایت مالی، تعداد 5 هزار نسخه از کتاب را به مؤسسه غدیرشناسی هدیه دادند. 

وی افزود: علاوه بر آیت الله مکارم شیرازی، برخی دفاتر مراجع عظام تقلید از جمله آیت‌الله علوی گرگانی، آیت الله نوری همدانی  و نیز آیت‌الله حسینی بوشهری حمایت خود را با انتشار پوستر مسابقه در کانال‌های اطلاع‌رسانی خود، اعلام کردند. 

رهبر ضمن با اشاره به حمایت‌های معنوی سایر نهادهای دولتی و مجموعه‌های دانشجویی گفت: سازمان صدا و سیما، حوزه علمیه قم، بسیج دانشجویی سراسر کشور،کانون های مهدویت دانشجویی کشور«انوار مهدی(عج)» ما را در برگزاری هرچه بهتر این مسابقه یاری رساندند. 

به گزارش تسنیم، مسابقه «شیعه پاسخ می‌گوید» از تألیفات آیت‌الله مکارم شیرازی است که در دو بخش (حضوری و مجازی) از سوی مؤسسه غدیرشناسی با مدیریت آیت‌الله سعید شاه‌آبادی برگزار می‌شود.  پاسخگویی به 10 شبهه اعتقادی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت(ع) در پاسخگویی به شبهات و اهتمام به اصل وحدت اسلامی و همدلی بین مسلمانان از اهداف برگزاری این مسابقه است. فرصت شرکت و ثبت‌نام در مسابقه تا 22 بهمن و زمان برگزاری آن 17 اسفند 96 همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)است.

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر این مسابقه به اینجا مراجعه کنید. 

 

ارسال نظرات