خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

حماسه 9دی سیلی محکمی به دشمن و انقلابی دیگر بود/ نقش کلیدی بسیج در مهار فتنه 88

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مردم هوشیار گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودند و اجازه نداند دشمن به هدف خود برسد و همچون گذشته در 9 دی ماه سیلی محکمی به دشمن وارد و انقلابی دیگر ایجاد کردند.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۲۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

حماسه 9دی سیلی محکمی به دشمن و انقلابی دیگر بود/ نقش کلیدی بسیج  در مهار فتنه 88سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله 9 دی اظهار داشت:  9دی نشان اقتدار، ولایتمداری و  وحدت و یکپارچگی مردم است که با یک فرمان و دستور حضرت آقا همه آحاد مردم از تمام اقشار و با هر رنگ و نژادی وارد صحنه شدند و ثابت کردند که هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم و استکبار نخواهند رفت.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمن در هیچ مقطعی بیکار ننشسته و در تمام سال‌ها و فرصت‌ها به دنبال ایجاد آشوب بود به طوری که در سال 88 طرح آنها بزرگ‌تر و جامع‌تر شد تا به اهدافی که برای براندازی نظام بود دست یابد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه افراد فریب خورده و خود فروخته در داخل با موضع‌گیری‌های خود و پشتیبانی و حمایت بیگانگان بر فتنه ایجاد شده دامن زدند، افزود: با وجود تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران پایبندی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و بر حسب  وظیفه  دینی خود به پا خاستند تا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

وی تصریح کرد: مردم هوشیار گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودند و اجازه نداند دشمن به هدف خود برسد و همچون گذشته در 9 دی ماه سیلی محکمی به دشمن وارد و انقلابی دیگر ایجاد کردند.

*سردار همدانی در مدت زمان کوتاهی به خوبی جریان فتنه را تدبیر و مدیریت کرد

موسوی با اشاره به نقش رهبری در مهار فتنه 88 عنوان کرد: به واسطه تیزبینی و ‌بصیرت مقام معظم رهبری طرح و هدف دشمن با ایجاد فتنه قبل از اجرایی شدن خنثی شد.

وی با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی ثابث کردند که همواره پشت ولایت و پای انقلابشان محکم ایستاده اند، تاکید کرد: مردم ثابت کردند هرجا که امام راحل مردم را سهم دار انقلاب دانست مردم نسبت به این سهامداری پایبند هستند و درکنار ولی امر مسلمین خود پشتیبان نظام هستند و از آن دفاع خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید «همدانی» نقش بسیج  را در مهار فتنه 88 کلیدی و مهم دانست و بیان داشت: در جریان فتنه شاهد حضور درخشان بسیج در مقابله با فتنه بودیم به طوری که  در بحث عملیاتی سردار «حسین همدانی» در ایام فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88،  که فرماندهی سپاه تهران بزرگ را برعهده داشت مامورشد تا به نوعی فتنه را جمع کند و در همین راستا با گردان های بسیج و بیت المقدس وارد صحنه شد و در مدت زمان کوتاهی به خوبی جریان را تدبیر و مدیریت کرد.

وی به برنامه‌های فرهنگی بسیج در راستای خنثی‌سازی فتنه 88  اشاره و عنوان کرد: در این شرایط آشوب، رسانه‌های بسیج بیکار نبودند و با اقدامات  فرهنگی وارد صحنه شدند و به نوعی در این جبهه ایفای نقش کرد که تاثیرات بسیاری نیر به دنبال داشت.

* لزوم ایجاد وحدت رویه در داخل برای جلوگیری از فتنه‌

موسوی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت ایام الله 9 دی عنوان کرد: تاکنون ابعاد فتنه سال 88  به درستی واکاوی نشده و نیاز  است که تفکرات فتنه‌گران برای نسل جدید به ویژه افرادی که در سال 88 حضور نداشتند به صورت روشن  تبیین شود.

وی با بیان اینکه 9 دی یک انقلاب دیگر و مشت محکمی بر دهان دشمن بود به تاثیرات حماسه 9دی در تصمیمات و برنامه‌های دشمنان اشاره و بیان کرد: مردم در این حماسه ثابت کردند که دشمن هر برنامه‌ای بریزد در کشور یک رهبر حکیم و پای کار داریم که هیچ گاه اجازه نمی‌دهد اهداف و تهدیدات دشمن عملی شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: 9دی اقتداری بود که مردم دست به دست هم دادن و پای نظامشان ایستادند و دشمن متوجه این شد که با این مردم و با وجود این رهبر حکیم نمی‌تواند طرح های خود را در کشور ما عملیاتی کند.

وی با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در داخل به عنوان عاملی برای جلوگیری از به وجود آمدن جریان‌‌هایی چون کودتای آمریکایی، اسرائیلی و فتنه 88 خاطرنشان کرد: وحدت رویه و گوش به فرمان ولی امر بودن مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از ایجاد فتنه‌هایی چون فتنه 88 است  و به طور قطع اگر کسی نخواهد گوش به فرمان ولی خدا باشد زیر چکمه دشمن بیدار می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات