خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش نیم بلوک با بیان اینکه ساخت 2واحد مسکونی برای زلزله زدگان غرب کشور به این نهاد واگذارشده است گفت: امیدواریم با کمک های مردم وبخصوص خیرین در ساخت دو منزل مسکونی برای زلزله زدگان کمک یار خوبی باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۹۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بخشدارنیم بلوک به همراه تعدادی از مدیران اداره  بخش نیم بلوک از 10خانواده روستاهای کلاته سری، گزنشک، کرغند ، خشکان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار بخشدار نیم بلوک از ارائه خوب کمیته امداد بخش نیم بلوک در کمک به افراد تحت پوشش گفت: تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد بدون گاز کشی است که باید کمیته امداد از کمک های خود دریغ نکند.

"گلچین" هم چنین گفت: خانه های مسکونی افراد تحت پوشش غیر مقاوم وغیر استاندارد است  با توجه به اینکه بخش نیم بلوک منطقه زلزله خیز می باشد  باید از تسهیلات بلاعوض وتسهیلات 4درصد بنیاد مسکن برای ساخت وساز استفاده کنند تادر مواقع بحران کسی دچار آسیب نشود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش نیم بلوک با بیان اینکه  ساخت 2واحد مسکونی برای زلزله زدگان غرب  کشور به این نهاد واگذارشده است گفت:  امیدواریم با کمک های مردم وبخصوص خیرین در ساخت دو منزل مسکونی برای زلزله زدگان کمک یار خوبی باشیم.

"چرمه" گفت: اولویت این نهاد برای دادن تسهیلات 15میلیون تومان بلا عوض برای ساخت وساز افراد دو نفر بیمار خانواده های تحت پوشش هستند که افراد این 4روستا کمتراز این تسهیلات  استقبال میکنند.

وی افزود: واریزی این نهاد امسال برای 118دانش آموز بالغ بر صد میلیون تومان تحت پوشش بوده است که بخاری گازی،گازکشی،توزیع بسته های حمایتی ،غذایی،کمک به درمان افراد از دیگر برنامه ها بوده است.

وی هم چنین از پشت نوبتی 40نفر مددجو برای گرفتن وام در این بخش خبر داد و گفت: مددجویان هم از سخت گیری های بانکها در ارائه تسهیلات مسکن ، گرفتن وام  یک میلیون تومانی  ونداشتن ضامن ،گازکشی گلایه هایی را عنوان کرد.ند

ارسال نظرات
پر بیننده ها