جوجه ریزی 56 هزار قطعه در مرغداری بابلسر پبت شد

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر با اشاره به ثبت 3 واحد مرغداری در سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور استان گفت: جوجه ریزی به ظرفیت 56 هزار قطعه ای این واحدها اذر ماه در سامانه صنعت طیور ثبت شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۶۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر جهاد کشاورزی بابلسر با اشاره به ثبت 3 واحد مرغداری در سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور استان گفت: جوجه ریزی به ظرفیت 56 هزار قطعه ای این واحدها اذر ماه در سامانه صنعت طیور ثبت شد.

رزاقی هدف از راه اندازی این سامانه را ثبت جوجه ریزی ، مدیریت تولید و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای بازار عنوان کردو هشدار داد : مرغداری‌های فعال شیوع بیماری آنفولانزای مرغی را جدی بگیرند.

وی افزود :این نوع بیماری در صورت شیوع در یک واحد مرغداری، خسارت‌های زیادی دارد و مردم در صورت مشاهده هر مورد مشکوک ، به اداره‌های دامپزشکی گزارش کنند، تا اقدامات پیشگیرانه در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر انجام اقدامات قرنطینه ای، جلوگیری از رفت و آمدهای بی مورد به محل نگهداری طیور، ممانعت از ورود پرندگان مهاجر و معدوم سازی شانه های تخم مرغ آلوده را مهمترین نکات توصیه ای برای پیشگیری از شیوع این بیماری برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها