امام جمعه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج» ؛
امام جمعه فردیس با اشاره به مواضع و اقدامات آمریکا علیه ایران، گفت: تمام این اقدامات از روی ضعف و ترس این کشور است.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۱۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی  امام جمعه شهرستان فردیس عصر دوشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران و بازنشستگان سپاه استان البرز که در شهرستان فردیس برگزار شد ، در گفتگو با خبرنگار بسیج  با بیان اینکه پاسداران قشری هستند که هیچگاه بازنشسته نمی شوند، اظهار کرد: پاسداران جمهوری اسلامی فعالیت های خود را حتی در زمان بازنشستگی نیز ادامه می دهد و به هر نحوی که شده در راستای اهداف و آرمان های انقلاب پیش می روند.

اقدامات آمریکا علیه ایران از روی ضعف و ترس است
امام جمعه فردیس در ادامه با بیان اینکه ترامپ در سازمان ملل فردی بیهوده و بی هدف اعلام می شود، عنوان کرد: اقدامات آمریکا علیه ایران نشان از آن است که این کشور علیه عظمت جمهوری اسلامی دست به اتحاد سیاسی زده است.


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا هر اقدامی که انجام می دهد از روی ضعف و ترس است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی این سخن را بیش از 10 سال پیش گفته بودند اما همگان فکر می کردند که این سخن برای تقویت روحیه انقلابیون است در حالی که این مهم اکنون کاملا آشکار شده است.


امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه خون شیطان بزرگ به دلیل شکست هایی که در منطقه خورده ، به جوش آمده است، خاطرنشان کرد: این کشور حالا به نقطه ای رسیده که هر اقدامی علیه ایران انجام می دهد به ضرر خودش به اتمام می رسد.


وی به یکی از جملات ترامپ که در ابتدای قرارداد برجام بنا شد که خاورمیانه آرام شود و تعاملات سیاسی و اقتصادی در این منطقه انجام شود اما نه تنها انجام نشده، بلکه ایران منطقه را به دست گرفته است و این مهم نشان از عمل نکردن ایران به روح برجام است، تصریح کرد: حالا این حرف ها بر همگان آشکار شده که آمریکا به دلیل نرسیدن به اهداف شوم خود آشفته شده است.


حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اعلام پایبندی ایران به برجام از سوی رئیس آژانس بین الملل هسته ای و رئیس سازمان ملل، بیان کرد: با توجه به این مهم آمریکا باز هم از پای ننشسته و می گوید که ایران به روح برجام عمل نکرده است.


وی در بخش دیگری یکی از عوامل موفقیت ایران را صبر و تحمل خانواده های پاسداران اعلام کرد و افزود: پاسداران پس از بازنشستگی نیز از پای ننشستند و در جبهه نبرد با داعش در سوریه و عراق از حریم اسلام دفاع کردند.


حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه آمریکا بر سر برخی مواردی مانند پیشرفت موشک های دور برد ایران و امنیت منطقه علیه جمهوری اسلامی مواضع تندی اتخاذ کرده است، گفت: این کشور به دلیل اینکه جمهوری اسلامی اجازه ایجاد خاورمیانه ای جدید را به وی نداده است، آشفته شده و علیه جمهوری اسلامی موضع گرفته است.


وی با اشاره به سخنان برخی مبنی به اینکه اگر در مقابل آمریکا کمی آرام تر باشیم، بهتر پیش می رویم، عنوان کرد: این کشور هنگامی که داعش به وجود نیامده بود و مدافعان حرم در سوریه و عراق نبودند و همچنین موشک های دور برد نیز توسط جمهوری اسلامی ساخته نشده بود نیز علیه ما این مواضع را داشتند.


امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه آمریکا با اصل دین و آرمان های انقلاب مشکل دارد و می خواهد ایرانی وجود نداشته باشد تا به اهداف شوم خود برسد، خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ دست از سر ما برنمی دارد مگر اینکه همانگونه که وی دوست دارد، عمل کنیم.

 

خبرنگار بسیجی : عباسی

ارسال نظرات
پر بیننده ها