مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۰۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی با بیان اینکه شهرستان قروه از پتانسیل بالایی برای برگزاری مسابقات ورزشی برخوردار است اظهار داشت: پتانسیل‌های بالای ورزشی در استان کردستان شرایطی را رقم زده است که می‌توانیم در تمامی شهر‌ها و بخش‌های استان مسابقات سراسری را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش و جوانان کردستان در خصوص توزیع میزبانی رقابت‌های کشوری در سطح استان با رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور مکاتبه‌های لازم را انجام داده است افزود: برای نخستین بار رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به مناسبت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار می‌گردد خاطر نشان کرد: بیش از ۱۵۰ کشتی گیر طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ دی ماه در سریش آباد به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته جولایی دستگاه ورزش و جوانان با کمک هیات‌های کشتی و ورزش روستایی برای برگزاری باشکوه این مسابقات در شهرستان قروه و شهر سریش آباد توان خود را به کار می‌برد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف شهرستان قروه در برگزاری باشکوه این رقابت‌ها سهیم باشند افزود: سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره شهر سریش آباد به عنوان مکانی مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات