با حضور جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) ؛
طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) و هیات همراه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ۲۱۲ حضرت سمیه (س) معرفی و از تلاش های فرمانده سابق حوزه تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۴۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۲۱۲ حضرت سمیه (س)  با حضور جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) و مسئولین زیر ربط  و شورای حوزه برگزار شد.

جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) در این مراسم ضمن تشکر از خانم محمدی بابت همکاری پر تلاش خود با ناحیه از فرمانده جدید نیز خواستار ادامه همکاری این حوزه با ناحیه و سپاه شد .

خانم محمدی فرمانده سابق حوزه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای  خود را بیان کرد و از همه بسیجیان بابت همکاری با ایشان تشکر کرد  و از خانم نمازی خواستار همدلی با بسیجیان و از بسیجیان خواستار همکاری با ایشان شد .

همچنین خانم نمازی فرمانده جدید حوزه ۲۱۲حضرت سمیه (س) ضمن تشکر از فرمانده سابق حوزه خود را خدمتگزار بسیجیان خواند و اظهار داشت : در راه ولایت از هیچ خدمتی دریغ نمیکنم واز اعضای شورای حوزه وفرماندهان پایگاهها و بسیجیان خواستار همکاری بیشتر برای پشتیبانی از ولایت فقیه شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان پایگاهها واعضای شورای حوزه و جمعی از بسیجیان برگزار شد ضمن معارفه فرمانده جدید حوزه خانم نمازی از زحمات فرمانده سابق خانم محمدی نیز تقدیر وتشکر شد .

 

خبرنگار بسیجی : زمان نژاد

ارسال نظرات