استقبال مردم دهگلان از قهرمان مدال آور آسیا

کسب طلای قهرمانی کشتی پهلوانی آسیا توسط قهرمان دهگلانی

پیمان محمدی در مسابقات زور خانه آسیا در کشور فیلیپین طلای قهرمانی این مسابقه را کسب کرد ومورد استقبال مردم شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۳۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پیمان محمدی پهلوان دهگلانی پس از باز گشت از کشور فیلیپین مورد استقبال مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

نظری فرماندار دهگلان در مراسم استقبال از پهلوان دهگلانی  ضمن تبریک به مردم ایران اسلامی و شهرستان دهگلان اظهار داشت: شهرستان دهگلان بسترهای مناسب برای ورزشهای زورخانه ای و رزمی دارد.


وی افزود: از گذشته هم زمینه این ورزش در این شهرستان فراهم بوده و افتخارات بسیار توسط ورزشکاران کسب شده است.


فرماندار دهگلان گفت: رضا اکبری نوجوان دهگلان در مسابقات کشتی فرنگی کشوری (گروه ب) به میزبانی شهرستان بیجار توانست مقام سوم کشوری را کسب نماید.

شکوری رئیس اداره ورزش و جوانان دهگلان: پیمان محمدی در ششمین دوره رقابتهای ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی آسیا (فیلیپین2017 ) طلای این مسابقه را کسب کرد

جلیل شکوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان گفت: در ششمین دوره رقابتهای ورزشهای زورخانه ای که به میزبانی فیلیپین برگزار شد پیمان محمدی در معیت تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران توانست طلای این مسابقه را برای کشورمان کسب کند.

وی در ادامه گفت: پیمان محمدی در وزن +90 کیلوگرم توانست برتمامی رقیبانش غلیه کند وپارسال نیز در مسابقات پهلوانی جهانی که دراندونزی برگزار شد مقام نخست را کسب کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار