خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه شاهرود:

تغییر ذائقه هدف دشمن در جنگ نرم/بصیرت خنثی کننده فتنه‌ها

سرهنگ پاسدار رجبی در نشست حلقه صالحین پایگاه اسوه عفاف بسیج اصناف شاهرود گفت: رمز استقامت ملت ما بصیرت و حضور آگاهانه در صحنه است و سدی در برابر زیادخواهی‌های استکبار جهانی می‌باشد و باید این روحیه‌ها حفظ شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۲۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رجبی در نشست حلقه صالحین پایگاه اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف الهادی که در اطاق جلسات مجمع امور صنفی شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: شیعه بودن مهمترین مبحث‌ها و کامل‌ترین مذهب هاست چرا که با ولایت همراه است.
وی افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی از تشکیل این انقلاب اهداف گوناگونی را دنبال می‌کردند که مهمترین آن استقرار حکومت الله در جهان بوده است و علت اینکه هنوز این اهداف به نتیجه نرسیده دشمنی دشمنان انقلاب و اسلام بوده است.
رجبی با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطر نشان کرد: دشمنان این انقلاب بعد از امتحان جنگ نیمه سخت و سخت رو به جنگ نرم و هوشمند آوردند و در این مسیر تفکرات و اعتقادات ما را هدف قرار دادند.
وی تصریح کرد: دشمن امروز تمام تلاش خود را در غیرت زدایی دینی و حیا و عفاف از جوانان به کار بستند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده است و با جدیت این کار را ادامه می‌دهد.
مسئول سیاسی سپاه شاهرود تاکید کرد: امروز دشمن تغییر ذائقه را دنبال می‌کند و به فکر جنگ سخت نیست چرا که در اطراف کشورمان استکبارجهانی ۴۰ پایگاه نظامی را ایجاد کرده و هدفش سلب آرامش و امنیت از ماست، اما همچنان ناکام مانده اند.
وی با بیان اینکه همه تلاش دشمنان از بین بردن انقلاب اسلامی و یا محصور کردن آن در داخل کشور است بیان کرد: آن‌ها تاکنون با توطئه‌ها و فتنه‌هایی که براه انداخته اند در تحقق این هدف ناکام مانده اند.
رجبی با اشاره به ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی گفت: این تنش‌ها در جهت در دست گرفتن حکومت دینی و تغییر انقلاب اسلامی ایران است که باید مراقب باشیم و در افزایش بصیرت کوشا باشیم.
وی با اشاره به فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ عنوان کرد: دشمن تلاش داشت با استفاده از ابزار نرم و استفاده از بی بصیرتی برخی خواص جامعه انقلاب را به خیال باطن خود سرنگون کند، اما مردم با بصیرت و تابع ولایت و خون شهدا در مقابل این توطئه‌ها ایستاندند و به استکبار و دشمنان داخلی آن‌ها درسی دادند که فراموش نخواهد شد.
مسئول سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر بصیرت گفت: رمز استقامت ملت ما بصیرت و حضور آگاهانه در صحنه است و سدی در برابر زیادخواهی‌های استکبار جهانی می‌باشد و باید این روحیه‌ها حفظ شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها