رئیس اداره بهزیتس دهگلان از جمع آوری بیش از ۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط خیرین این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۲۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سومین جلسه شورای مشارکت‌های بهزیستی دهگلان با حضور مردم خیر و نوعدوست و مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

نظری فرماندار دهگلان ضمن قدردانی از احساس مسئولیت خیرین جهت کمک به نیازمندان جامعه هدف بهزیستی، ایجاد زمینه یاری رساندن و دستگیری از محرومان را یکی از توفیق‌های مردم و مسئولان دانست.

نظری، شهرستان دهگلان را از حیث مشارکت خیرین، ممتاز دانست و با اشاره به نقش بهزیستی در راستای فقرزدایی و مشکلات مددجویان گفت: اداره بهزیستی می‌تواند با حمایت‌های مردمی، فعالیت خود در رسیدگی به محرومین گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقر زدایی مثمر ثمر باشد.

وی افزود: اعتمادسازی برای مردم و عینیت بخشیدن به اثر‌های کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران که می‌تواند درزمینه جلب مشارکت‌های مردمی تأثیر به‌سزایی داشته باشد از وظایف اعضای شورا است.


رسولی رئیس اداره بهزیستی دهگلان: جمع وری بیش از ۹۲ میلیون تومان کمک نقدی، غیر نقدی وخدمات برای نیازمندان بهزیستی

قربانعلی رسولی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دهگلان گفت: این اداره در راستای تحقق اهداف خدا پسندانه در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه، معلولین و همچنین به لحاظ حمایت خیرخواهانه و بعنوان یک تکلیف الهی و انسانی، اقدام به جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و خدمات داوطلبانه از افراد خیر و مردم نیکوکار نموده است.


وی افزود: مبلغ ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی، غیر نقدی و خدمات توسط خیرین برای نیازمندان و مدد جویان اداره بهزیستی جمع آوری شده است.


رسولی گفت: مبلغ ۸ میلون و ۳۰۰ هزار تومان کمک نقدی موجود درحساب مشارکت‌های مردمی، مبلغ ۱۷ میلیون تومان کمک غیر نقدی وبه صورت مواد غذایی و در بخش خدمات نیز ۴۴ میلون تومان و مبلغ ۱۳ میلون و ۵۳۰ هزار تومان کمک غیر نقدی توسط خیرین برا کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بوده حمع آوری و به منطقه زلزله زده ارسال شده است.


وی در ادامه گفت: در بخش مشارکت خدمات برای ساخت خانه محروم در روستای سرخه جوب دهگلان که فاقد منزل مسکونی بود مبلغ ۱۹ میلیون تومان توسط خیرین هزینه شده و مبلغ ۸ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض جهت تکمیل ساختمان به مدد جو پرداخت خواهد شد.


رسولی در ادامه گفت: برای رایگان نمودن هزینه آب، برق و گاز برای ۴۲ خانوار از مدد جویان مبلغ ۲۵ میلون تومان از کمک بخش خدمات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات