خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراسم یوم الله ۹ دی با شور مضاعفی در آذربایجان غربی و بالاخص در ارومیه با بیش از ۵۵ عنوان برنامه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۸۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر که در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن یوم الله ۹ دی اظهار داشت: همه باید دست به دست هم و باحفظ انسجام اجتماعی سیاست ها و خط مشی های اجرایی و محتوایی و حرکت های خودجوش مردمی و بحث فرهنگی این مراسم را باشکوه تر برگزار کنیم.

وی، افزود: امسال بیش از ۵۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت این مناسبت تاریخی در سطح استان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، گفت: بصیرت افزایی، امیدبخشی و تقویت غرور ملی و دشمن شناسی، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری و اعتماد به نفس از جمله رویکردهای دهه فجر امسال است.

وی، با تاکید بر اجرای پرشور مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی اذعان داشت: دستگاه های استان در راستای برگزاری هرچه پور شور مراسم یوم الله ۹ دی تلاش کنند و در راستای فضاسازی نیز با نصب بنر مقابل ادارات، فضای حمایت از انقلاب اسلامی را مهیا سازند.

همه جریانات سیاسی در پیروزی انقلاب سهم دارند

شکرنیا، در ادامه این جلسه که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: سال ۹۷ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به اهمیت عدد ۴۰ در فرهنگ اسلامی ما باید در راستای بزرگداشت هرچه بیشتر و باشکوهتر مراسم پیروزی انقلاب بکوشیم.

وی، ادامه داد: مسئولان از ورود به حوزه کشمکش های سیاسی پرهیز کرده و در راستای ایجاد وحدت همه جانبه بکوشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تاکید کرد: این روز باشکوه و حضور حداکثری آحاد مردم مظهر بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه‌ آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی است.

گفتنی است مراسم گرامیداشت ۹ دی روز شنبه ۱۰ صبح در محل مصلای امام خمینی(ره) ارومیه و با حضور حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی از اساتید حوزه برگزار می شود.

اروم نیوز

ارسال نظرات