خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه ارومیه:

گرامیداشت ۹ دی موجب جلوگیری از تکرار تاریخ می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه ارومیه گفت: یادآوری و گرامیداشت حماسه ۹ دی باعث جلوگیری از تکرار تاریخ و عبرت گرفتن از آن می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۸۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کریم علی‌نژاد اظهار کرد: در زمان کنونی یادآوری حماسه ۹ دی همانند یادآوری روز عاشورا در کربلا هست که مردم و مسئولین در این روز باید بابصیرت و آگاهی برای برگزاری برنامه‌های نکوداشت گام بردارند.

وی اضافه کرد: یادآوری تاریخی چنین روزی شاید باعث ناراحتی عده‌ای شود و دشمنان خارجی و مستکبران داخلی به دنبال فراموشی این روز هستند و می‌خواهند خیانت‌ و توطئه‌های مختلفی که برای فروپاشی و نابودی نظام انجام دادند یادآوری نشود و به باد فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه ارومیه بیان کرد: سران فتنه و استکبار داخلی به دنبال آن هستند تا نسل‌های بعدی از خیانت‌های  خواص آگاه نشوند و لذا مردم و مسئولین باید این روز را گرامی بدارند.

این مقام مسئول با اشاره به منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در جهت معرفی آمریکا به عنوان دشمن اصلی نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: باید برای همگان آشکار شود که این فتنه و توطئه آمریکایی بود یا داخلی، چون که این فتنه توطئه‌ای سازماندهی شده از سوی آنها بود.

علی‌نژاد مطرح کرد: ۹ دی روز تجلی بصیرت و شکست فتنه آمریکایی است که با آگاهی و حضور به موقع مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از نظام ولایی و دشمن‌شناسی‌شان همراه شده و روز تجدید پیمان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

ارسال نظرات