خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی صورت گرفت:
دوره آموزشی شباب و فضای مجازی با هدف آشنایی کاربردی ویژه فرماندهان و کاربران شباب حوزه و پایگاه های تابعه خواهران سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۸۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در ابتدا با اشاره به اهميت شباب در سپاه و بسيج اظهار داشت : این روش را میتوان دسترسی بهتر و زودتر فرمانده به عملکرد  رده های زیر مجموعه در هر برهه از زمان دانست.

لیدا سیرانی افزود:شباب را میتوان  بهترین ابزار برای ارتباط و تعامل تمامی رده های سازمان بسیج از پایین ترین رده گرفته تا بالاترین رده دانست لذا  استفاده صحيح از اين شبكه صرفه جويي عظيمي در بيت المال و وقت اداري به وجود مي آوردو بر هر مدیر بسیج لازم است تا از امکانات موجود در این ابزار اطلاع داشته باشد.

وی با ارائه گزارش از امتیازهای کسب شده رده های بسیج جامعه زنان در فعالیت های شباب  افزود: انتظار ما بیش از این هاست چرا که ما میدانیم در اکثر موارد به علت عدم آشنایی کامل با نحوه بارگذاری عملکرد در سایت رده های ما ر این زمینه کم کار هستند.

مدیر سایت عملکردی سپاه خوی  ابراهیم حاج قاسملو  و از خبرنگاران خبرگزار ی بسیج در این شهرستان خواهر بسیجی خنجرخانی، پس از این مقدمه ضمن معرفی ابزارها و ساختار شباب مباحثی درباره سایت عملکردی(ویراش قالب،ارتباط با فرماندهی،ماژول نظر سنجی)و آشنایی با سامانه های سازمانی و غیر سازمانی شباب از جمله نحوه عضویت و بهره برداری تالار گفتمان،وبلاگ،مکاتباتفنحوه خبرنویسی و بارگذاری در سایت  و دیگر سامانه ها ارائه نمود.

ارسال نظرات