جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان:

حماسه تاریخی ۹ دی نتیجه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است

جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان گفت:مهم ترین نقش در خنثی سازی فتنه ۸۸، نقش مقام معظم رهبری است که با رهنمود ها و تدابیر داهیانه خود توانستند از بروز و ادامه این فتنه ممانعت کنند.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۶۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، عباس بهادر با تشریح ریشه های فتنه ۸۸ اظهار کرد: ریشه های فتنه ۸۸ را می توان در دو بعد خارجی و داخلی مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان ادامه داد: در بعد خارجی فتنه ۸۸ می توان به توطئه ها و دسیسه های شوم جبهه استکبار جهانی ،خاصه آمریکا و انگلیس اشاره کرد که مهم ترین و اولین پارامتر کلید فتنه سال ۸۸ است.

 

بهادر تصریح کرد: جبهه استکبار با راه اندازی محافل آکادمیک رسانه ای و ایجاد دفاتر ویژه آمریکا در کشورهای مختلف غربی به ویژه در لندن، دبی و انگلستان  ۸ دفتر، به واسطه فتنه از سال ۷۷ تا ۸۸ طراحی نمودند که در سال ۸۸ این فتنه عملیاتی شد.

 

وی اجرایی نمودن نقشه های شوم و پلید استکبار جهانی در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران را بعد دیگر فتنه ۸۸ برشمرد و عنوان کرد: دشمن با استفاده از عناصر نفوذی داخل و خیانت آن ها و همراهی عده ای از خواص که طبق تعبیر رهبری خواص بی بصیرت نامگذاری شدند توانستند با پیاده سازی نقشه براندازی به بهانه تقلب در انتخابات، ۸ ماه خسارت های جبران ناپذیری را به کشور و ملت ایران وارد کنند.

 

جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان در ادامه نقش مسئولین و خواص را در فتنه ۸۸ بیان کرد و گفت: عده ای در فتنه پدید آمده در سال ۸۸ ، با تمام قوا به دفاع از نظام اسلامی و روشنگری در خصوص ماهیت نظام فتنه و فتنه گری پرداختند و موفق شدند ضمن پیروزی در این آزمون الهی نقش مثبتی را ایفا نمایند.

 

بهادر تصریح کرد: مهم ترین نقش را در خنثی سازی فتنه ۸۸، نقش مقام معظم رهبری است که با رهنمود ها و تدابیر داهیانه خود توانستند از بروز و ادامه این فتنه ممانعت کنند.

 

وی افزود: البته عده ای از مسئولین که فاقد بصیرت کافی بودند نه تنها به دفاع از نظام اسلامی برنخواستند بلکه با سکوت معنا داری که اختیار نمودند با ایجاد تردید بیشتر در جامعه، بر آتش فتنه افروختند.

 

جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان عنوان کرد: در شکل گیری حماسه بی بدیل ۹ دی ماه که یک حماسه ماندگار در تاریخ بود عوامل متعددی دخیل بودند که می توان مهم ترین و بارزترین این عوامل را تیزبینی و ذکاوت دیده بان بصیر و فهیم انقلاب یعنی مقام معظم رهبری دانست که با هوشیاری لازم مانع بروز اتفاقات بعد از فتنه شدند.

 

بهادر در ادامه مطرح کرد: اراده خداوند متعال در ایجاد و راه اندازی حماسه ۹ دی، درایت و بصیرت افزایی نیروهای انقلابی خاصه شخص رهبری،  ایمان دینی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و حضور یکپارچه و منسجم مردم از دیگر عوامل شکل گیری حماسه ۹ دی ماه است.

 

وی خاطر نشان کرد: اهانت به مقدسات و ارزش های مذهبی ملت  به ویژه اهانتی که فتنه گران در عاشورای حسینی داشتند، هدف قرار دادن ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه توسط فتنه گران و نا امن کردن فضای عادی زندگی مردم منجر به این تجمع تاریخ ساز شد.

 

جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان به نقش رسانه های بیگانه در جریان فتنه ۸۸ اشاره  کرد و اظهار داشت: صد و ۱۱ کد و مستند از دخالت مستقیم کشورهای آمریکا و انگلستان در فتنه سال ۸۸ موجود است که اهمیت انتخابات سال ۸۸ برای کشورهای غربی خصوصا لندن بهانه ای شد تا ۵۵ خبرنگار برای پوشش انتخابات به ایران سفر کنند.

 

بهادر با بیان اهداف خاص رسانه های غربی و مواردی که رسانه های غربی در فتنه ۸۸ به دنبال آن بودند، تاکید کرد: تشویش افکار عمومی در سطح جامعه، تشدید عملیات و جنگ روانی در بین مردم و ایجاد موج نرم علیه حاکمیت دینی نظام جمهوری اسلامی از جمله این اهداف است.

 

وی ادامه داد: تحریک و ترغیب اغتشاش گران در داخل خاک جمهوری اسلامی، تشکیل اتاق جنگ روانی در شبکه تلویزیونی سی ان ان، شایعه پراکنی، دروغ افکنی و هدایت ضمنی فتنه گران به مطالبات غرب از دیگر اهدافی بود که رسانه های غربی در جریان فتنه ۸۸ دنبال کردند.

 

جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان  در پایان مطرح کرد: به طور کلی فتنه سال ۸۸ را می توان به سریالی تشبیه نمود که کارگردان اصلی این سریال استکبار جهانی خاصه آمریکایی ها و انگلیسی ها و بازیگران و صحنه گردانان آن هم عوامل کوردل داخل که همان خواص بی بصیرت هستند، بودند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات