مربی رزمی‌کاران بسیج تربت‌جامی از قهرمانی این تیم در مسابقات اولین همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیج خراسان رضوی و راه‌یابی به مسابقات کشوری که در مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۵۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
استاد رضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، سنجش توان بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس نوع اول را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد و گفت: رزمی‌کاران بسیج تربت‌جام با شرکت در مسابقات اولین همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیج خراسان رضوی که در مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد ضمن تکیه‌بر سکوی قهرمانی به مسابقات کشوری تهران راه یافتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات رزمی‌کاران این شهرستان با ۲۰۰ رزمی‌کار متشکل از ۱۰ تیم به رقابت حرکات نمایشی و دفاع شخصی به‌صورت انفرادی و گروهی پرداختند که بااقتدار قهرمان شدند.

گفتنی است؛ در مسابقات اولین همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیج خراسان رضوی یادبود شهید مدافع حرم مهدی موحدی نیا، تیم تربت‌جام «اول»، تیم قوچان «دوم» و تیم‌های نیشابور، سبزوار و خواف به‌طور مشترک مقام «سوم» را به دست آوردند که از تیم‌های برتر با اهدای مدال، کاپ، جایزه و ارائه حکم تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها