فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر:
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر از برگزاری همایش 5 دی بمناسبت گرامی‌داشت سالروز تاسیس سپاه در فرودگاه‌های کشور در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۸۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد رضا سلمان‌پور در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن این روز، اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام همواره به دنبال براندازی جمهوری اسلامی هستند و چون دریافتند که از بیرون امکانپذیر نیست در پی آن هستند که این کار را از داخل انجام دهند و در واقع هدف اصلی شان اسلام و انقلاب است.

سلمان‌پور تاکید کرد:  سپاه با وجود نیروهای مومن و تلاشگر در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف از قبیل جنگ ۸ سال دفاع مقدس، محرومیت‌زدایی و امدادی خدمات ارزنده‌ای انجام داده و ظرفیت‌های خود را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از ابتدای پیروزی شکوهمند نظام اسلامی تاکنون، افزود: ملت هیچگاه خدمات ارزنده سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی، علمی، پزشکی و امدادی نظام را فراموش نکرده و در همه زمان‌ها آن را تکریم خواهد کرد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر تاکید کرد: بدون شک امروز پاسداری از نظام اسلامی یک تکلیف است که تعهد، شجاعت و هوشیاری خمیرمایه این تکلیف الهی است و پاسداران انقلاب اسلامی به حق ثابت کردند که لیاقت انجام این رسالت خطیر را دارند.

وی تصریح کرد: ترس امروز دشمنان از سپاه به خاطر قدرت ایمان، تجهیزات نظامی و تاثیری است که این مجموعه بوسیله آن بر دل‌ آحاد آزادگان جهان به ویژه ملت بزرگ و انقلابی ایران گذاشته است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر از برگزاری همایش 5 دی بمناسبت گرامی‌داشت سالروز تاسیس سپاه در فرودگاه‌های کشور در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری ساعت 9 صبح روز سه شنبه پنجم دی‌ماه در سالن 22 بهمن سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

سلمان‌پور با بیان اینکه به این مناسبت در طول هفته برنامه‌های متعددی برگزار شد، خاطرنشان کرد: غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدای بوشهر، دیدار با امام جمعه، فرمانده سپاه استان و  استاندار بوشهر، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و دیدار با خانواده بازنشستگان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر از جمله برنامه‌های این هفته بوده که با کیفیت خوبی برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات