خبرهای داغ:
امروز برگزار شد

تکریم و معارفه مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی/ بسیج سازندگی استان ما در رتبه دوم کشور می درخشد

این هجرت نوعی جهاد است و ثمرات خوبی برای آبادانی کشور و استان ما هم به دنبال خواهد داشت. با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای مهندس زهرایی ...
کد خبر: ۸۹۶۶۶۴۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بدرقه بود و خداحافظی، قدرشناسی بود و تکریم تمام شاخصه ها و شایستگی های مسئولی که جایگاهش در سازندگی استان را کسی منکر نیست.

فرماندهی سپاه با حکمی موافقت کردند که گرچه مدیری لایق از استان ما می رود اما علاوه بر زمینه سازی برای رشد و موفقیت های بیشتر برای ایشان زمینه برای حضور جوان ترها باز شود.

با وجود وسعت محرومیت در خراسان جنوبی، بسیج سازندگی استان ما در رتبه دوم کشور می درخشد و این تنها به همت شخص مسئول نیست بلکه با کار جهادی و روحیه اخلاص و معنویت در خراسان جنوبی است. گرچه مدیریت کار نیز درخشان است. 

ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با حضور فرمانده سپاه استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی در بیرجند برگزار شد.

سرهنگ زهرایی که مدت 7 سال مسئول بسیج سازندگی استان است بیش از 23 سال سابقه خدمت در مجموعه سپاه دارد.

این هجرت نوعی جهاد است و ثمرات خوبی برای آبادانی کشور و استان ما هم به دنبال خواهد داشت. با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای مهندس زهرایی ...

محمد زهرایی در این مراسم  اظهارداشت: تودیع و معارفه به کرات تکرار می شود و همه انسانها در طول عمرشان و حتی طبیعت تودیع و معارفه های زیادی دارند.

وی با بیان اینکه یک روز به دنیا آمدیم و روزی دیگر با مرگ از زندگی کوتاه دنیایی تودیع و در دنیای ابدی معارفه می شویم عنوان داشت: در طول عمر خود در دنیا انصافا کلاه خود را قاضی کنیم که در خدمت به مردم چه کردیم.

زهرایی یادآور شد: چند روز گذشته در کرمانشاه حضور داشتم و در روستایی که صد در صد تخریب شده بود شاهد بودم  برای خانواده ای که پدر فلج، دو فرزند معلول و مادرشان زیر آوار از بین رفته بود در ردیف اول خانه هایی که می خواهند بسازند قرار نگرفته اند .

وی با بیان اینکه انصافا در کل کشور بسیار داریم این قبیل محرومینی که دستشان به هیچ جا نمی رسد خاطرنشان کرد: ای کاش با نگاهی بدون وابستگی به شخص و جناح سیاسی در پی خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند باشیم.

مسئول سابق بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه دی ماه سال 89 به سمت مسئول بسیج سازندگی استان معارفه شدم گفت:  در مدت هفت سال خدمتم در این مجموعه کارها با همت جهادگران و حمایت های بسیج و سپاه و تعامل سازنده سایر ارگان ها در بدنه اجرایی دولت با هر نگاه سیاسی پیش رفته است.

وی با بیان  اینکه سه عذرخواهی را در جلسه حلالیت طلبی امروز عنوان دارم افزود: اول شرمنده پدر، مادر و همسرم هستم که کمترین رسیدگی را به آنها داشتم و دوم از شما جهادگران که به من معنا و مفهوم دادید تشکر می کنم. در این مدت شما کار کردید و من اعلام و مصاحبه کردم و شما خانه ساختید و من تفاهم نامه امضا کردم.

گفتنی است، در این مراسم هنری به عنوان مسئول بسیج سازندگی استان معرفی و از زحمات سرهنگ زهرایی تقدیر شد.

 شایان ذکر است، محمد زهرایی به سمت جانشین بسیج سازندگی کشور منصوب شده است و همچنان دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انصارالرضا(ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار