خبرهای داغ:
جانشین سپاه درمیان:

9دی ماه تجلی قدرت و اراده الهی/ چرا عده ای ساز دشمنان نظام را کوک می کنند

جانشین سپاه درمیان گفت: اینکه چرا عده ای ساز دشمنان نظام را کوک می کنند و خواسته یا ناخواسته اهداف دشمن را در کشور پیاده می کنند علت و عوامل مختلفی دارد که ریشه آن را می توان دنیا طلبی و حب دنیا دانست.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۳۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

 محمد فاطمی نسب جانشین ناحیه سپاه درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: یوم ا... نهم دی ماه تجلی گاه قدرت و اراده الهی بود که دلهای مردم و آحاد ملت اسلامی را به نور ولایت روشن ساخت  و بینی شیطان بزرگ و مزدوران داخلی را به خاک مذلت مالید.

وی عنوان داشت:  در نهم دی ماه مردم با تجدید عهد خود با ولایت فقیه و پافشاری بر آرمانهای امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر دهان دشمنان اسلام  و انقلاب وارد کردند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: ماجرای فتنه 88 که توسط نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جهانخوار و با همکاری برخی افراد خود فروخته و غرب پرست به وقوع پیوست لایه های پیدا و پنهانی دارد که در طول زمان ابعاد آن نمایان خواهد شد.

وی ابراز داشت: توطئه ای که سال ها سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس  در زمینه طرح ریزی  و فراهم کردن مقدمات آن تلاش کردند  و در نهایت با استفاده  از برخی عروسک های خیمه شب بازی خود  در داخل توانستند چند صباحی نظام و انقلاب را به خود مشغول ساخته و خسارتهایی را به این کشور وارد آورند.

جانشین سپاه درمیان تصریح کرد: اینکه چرا عده ای ساز دشمنان نظام را کوک می کنند و خواسته یا ناخواسته اهداف دشمن را در کشور  پیاده می کنند علت و عوامل مختلفی دارد که ریشه آن را می توان دنیا طلبی و حب دنیا دانست.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه افرادی بوده اند که منافع شخصی و شهوات را بر ایستادگی در راه حق ترجیح داده اند و بخاطر مطامع پست خودشان حاضرند بر انسانیت و اعتقادات خود پا بگذارند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: به حمد الهی قاطبه ملت شریف ایران با تمسک به ریسمان محکم ولایت فقیه و با اقتدا به پیشوا و رهبر خود با بصیرت و هوشیاری کامل آماده دفاع از نظام وانقلاب هستند  و این حقیقت را در نهم دی ماه به نمایش گذاشتند.

وی اظهارداشت: امروز تنها راه نجات کشور از همه مشکلات  و توطئه هایی که درآینده نیز در مسیر حرکت این انقلاب قرار خواهد گرفت بصیرت و هوشیاری  و شناخت مردم است همانگونه که قرآن کریم می فرماید «لیقوم الناس بالقسط ».

جانشین سپاه درمیان افزود: بایستی مردم با هدایت و راهنمایی خواص جامعه مسیر رشد و سعادت جامعه را تشخیص داده و سره را از ناسره جدا نمایند تا در حوادت و فتنه های مشابه فتنه 88 دچار تردید و ابهام نشوند ومحکم و استوار در راه حق و حقیقت حرکت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها