مراسم وداع مردم قدر شناس کاشمر با جانباز قطع نخاع «شهید سید محمد موسوی فرگی» برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۱۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی؛ آیین وداع با پیکر مطهر جانباز سرافراز قطع نخاع، شهید سیدمحمد موسوی فرگی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و پیش‌کسوتان جهاد و شهادت، شب گذشته در زیارتگاه امامزاده سیدحمزه (ع) کاشمر برگزار شد.

فرمانده سپاه کاشمر در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی که آکنده از عطر و بوی ایثار و شهادت بود در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: ما هر چه داریم از جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا داریم.

علیرضا سازگار ادامه داد: امثال شهید موسوی که با تحمل ۳۴ سال جانبازی به خیل شهدا پیوستند به تعبیر مقام معظم رهبری شهدای زنده‌ای بودند که در طول حیات خویش، سختی‌های فراوان را تحمل کردند و در نهایت به همرزمان شهید خود پیوستند.

وی با تأکید بر لزوم قدرشناسی از جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: این عزیزان طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) چشم و چراغ ملت و مملکت ما هستند و هر گونه خدمتی که از دست ما برمی آید برای این قشر باید انجام دهیم.

فرمانده سپاه کاشمر تصریح کرد: جانبازان دفاع مقدس و از جمله سردار شهید سیدمحمد موسوی با صبر انقلابی خود نشان دادند که همه خصلت‌ها و فضایل اخلاقی در شهدا و جانبازان از جمله شهید سیدمحمد موسوی جمع شده است و بنده که به دفعات متعدد توفیق زیارت و عیادت ایشان را داشتم، صبر و متانت و تواضع را در ایشان می‌دیدم.

سازگار با بیان اینکه شجاعت، صبر و تواضع از شاخصه‌های انقلابی بودن است اظهار داشت: این جانباز سرافراز امروز از میان ما رفته است و امیدواریم خداوند ایشان را با شهدای کربلا و انقلاب اسلامی محشور کند و ما را هم به شهدا ملحق کند.

وی گفت: ما هر چه داریم از شهداست و باید مسئولان نظام جمهوری اسلامی به فکر جانبازان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها باشند چرا که یک سری مشکلات برای جانبازان و به خصوص جانبازان ۷۰ درصد به بالا وجود دارد و امیدواریم با قوانینی که در مجلس تدوین می‌شود بتوانیم خدمت بیشتری برای آنان انجام دهیم.

شایان ذکر است سیدمحمد موسوی، جانباز قطع نخاع کاشمری که در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر با قطع نخاع از ناحیه گردن به درجه جانبازی نائل آمده بود پس از ۳۴ سال تحمل درد و رنج به خیل عظیم شهدا پیوست و پیکر مطهر وی امروز بر دستان مردم انقلابی و وفادار کاشمر تشییع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها