نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
ژرژیک آبرامیان گفت: شاهدیم که هم کلیمیان و زرتشتیان و هم فرقه های مسیحی تا به حال در دفاع از تمامیت ارضی و ناموس این آب و خاک کوتاهی نکرده اند و این روند ادامه دارد چون با خون شهدای ما عجین شده است.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۵۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مسیحیان به خصوص ارامنه همیشه دوش به دوش و همدل و هم نفس مردم شریف ایران در روزهای شادی و سخت در کنار هم بوده اند.

وی افزود: از زمان آغاز جنگ تحمیلی جوانان ارمنی چه در کسوت خدمت مقدس سربازی و چه به عنوان کارشناس فنی در جبهه ها حضور داشتند و بیش از صد شهید و بیش از صد جانباز و آزاده تقدیم وطن کردند که به نسبت جمعیتی این همکاری و این ایثار در صد بالایی را تشکیل می دهد و اساس آن به یگانه پرستی تمام پیروان راستین ادیان الهی مربوط می شود.

نماینده ارامنه جنوب کشور تصریح کرد: جهاد و تلاش برای ایجاد عدالت و انتظار فرج منجی عالم بشریت نقطه مشترک تمام ادیان است. شاهدیم که هم کلیمیان و زرتشتیان و هم فرقه های مسیحی تا به حال در دفاع از تمامیت ارضی و ناموس این آب و خاک کوتاهی نکرده اند و این روند ادامه دارد چون با خون شهدای ما عجین شده است.

 

خبرنگار: ابوذر باقری

 

ارسال نظرات