گردهمایی بزرگ خانواده های شهدای مدافع حرم مازندران در آمل برگزارشد

رزمندگان اسلام ریشه داعش در خاورمیانه را از میان برده و شاخ استکبار را شکاندند

آیه الله طبرسی اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و اسراییل همه در پیدایش داعش دخیل بودند و رزمندگان اسلام موفق شدند این ریشه را در خاورمیانه از میان ببرند و شاخ تمام قدرت های استکباری شکسته شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۵۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به  نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه امل؛ آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در همایش بزرگ لشکریان حضرت زینب(س) ویژه خانواده شهدای مدافعان حرم مازندران که در آمل برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایش هایی در کشور بی نظیر است، گفت: این همایش ها برای ادامه راه شهیدان و پاسداشت همه ارزش ها است.

وی با اشاره به اینکه استان ولایت مدار مازندران و به خصوص شهرآمل در دفاع از اهل بیت(ع) در کشور سوریه شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است، بیان داشت: امروز در این مکان که همه خانواده های شهدای مدافعان حرم حضور دارند برادر، پسر و شوهر خود را با رضایت کامل تقدیم کردید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به نابودی داعش توسط رزمندگان اسلام گفت: با این موفقیتی که خداوند نصیبمان کرد شجره خبیثه داعش در خاورمیانه از میان رفته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام قصد و نیت داعش و تروریست ها ایجاد مکتب خشن و دور از اسلام با داشتن سرمایه نفت بوجود آمده که می خواستند در برابر اسلام نام محمدی ایستادگی کنند.

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه مکتب داعش می گوید شیعه و غیرشیعه ای که با آنها نباشند کافر هستند، گفت: آن افرادی که خونشان را مباح می دانستند می سوزاندند و می کشتند که اینها منطق تروریست ها بود.

وی اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و اسراییل همه در پیدایش داعش دخیل بودند و رزمندگان اسلام موفق شدند این ریشه را در خاورمیانه از میان ببرند و شاخ تمام قدرت های استکباری شکسته شد.

امام جمعه ساری گفت: کسانی که می خواستند حزب الله را در خاورمیانه از میان ببرند خودشان از بین رفتند و ضرورت دارد افتخار کنیم رهبری مانند مقام معظم رهبری داریم.

وی تاکید کرد: ما از نسل غدیر، عاشورا، قرآن و تعالیم اسلام ناب محمدی هستیم و این سرمایه های ماندگار را داریم که ملت ما بی ریشه نیست و از هیچ کسی ترس و واهمه ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نزدیک به چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، گفت: عدد چهل عدد کمال است که بزودی انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری جهانی می شود که بینی دشمنان  به خاک مالیده خواهد شد.

آیت الله طبرسی یادآور شد: با پشتیبانی از خون شهدا و با وحدت کلمه زیر چتر ولایت فقیه راه نجات را سپری کرده و به مراتب ارزنده و والایی دست پیدا می کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم مازندران قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها