خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن همیشه با محکم حرکت کردن ما باید احساس کند که ما در مقابل او سخت هستیم، گفت: تفکر محکم بودن و ما می توانیم را امام خمینی (ره)به فرزندان شایسته خود در هر لباسی آموختند.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۴۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام والمسلمین سید علی رضا عبادی ظهر امروز در دیدار کارکنان حفاظت سپاه استان اظهارداشت: پنجم دی ماه روز تاریخی برای نیروهای شایسته و وفادار به انقلاب است که توسط امام خمینی(ره) روز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی نام گذاری شد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی امانتی به اهلش سپرده می شود وازعهده آن برآمدند دیگر بیگانگان دست طمع به آن دراز نمی کنند.


وی ادامه داد: هرکجا دشمن از ما طلبکار می شود ما در خصوص آن موضوع کم کاری کرده اییم.


عبادی با اشاره به اینکه گاهی بدتر از دشمن بیرونی ما هستیم که به دشمن جرات می دهیم، افزود: دشمن همیشه با محکم حرکت کردن ما احساس کند که ما در مقابل او سخت هستیم.


وی بیان داشت: هر زمان که به دشمن لبخند زدیم او طمع کرده است لذا باید هر فرصتی را از دشمن گرفت.


نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه دشمن برای تفریح خودش از هر ابزاری استفاده می کند، افزود: وقتی ملتی ضعیف شد توسط دشمن پایمال است چرا که دشمن همه را به بازی می گیرد.


وی یادآورشد: تفکر محکم بودن و ما می توانیم را امام خمینی (ره)به فرزندان شایسته خود در هر لباسی آموختند.


عبادی گفت: همه افرادی که مقاومت در برابر دشمن رایاد گرفتند و همه هسته های مقاومت در سطح کشور و کشورهای منطقه فرزندان امام خمینی(ره)و جانشین ایشان امام خامنه ایی هستند.


وی افزود: حفاظت سپاه نه تنها در بین عموم مردم بلکه در سطح جهان در مسئولیت هایی به به آن واگذارشده خوش درخشیده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها