معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام سعی کرد با روشنگری مردم را در مسیر انقلاب قرار دهد گفت: با روشنگری باید مجموعه مردم را در مسیر انقلاب اسلامی آورد.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۴۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ عباس بایرامی صبح امروز در کارگاه آموزشی شبکه روشنگری سپاه قدس گیلان در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امام سعی کرد با روشنگری مردم را در مسیر انقلاب قرار دهد اظهار کرد: با روشنگری باید مجموعه مردم را در مسیر انقلاب اسلامی آورد.

 وی با بیان اینکه روشنگری هنر امام بود گفت: امام برای تثبیت انقلاب نیز از روشنگری استفاده کرد که این‌یک نوع روش مبارزه بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: کسانی که در درون انقلاب رخنه کرده بودند در ابتدا مجاهد بودند اما در حقیقیت منافق بودند که به نام دین ضربه به پیکره انقلاب زدند. 

بایرامی با بیان اینکه دشمنان در مبارزه عقیدتی و رودررو نتوانستند مقابل انقلاب قرار بگیرند افزود: منافقین ناچار دست به اسلحه بردند و انقلاب هم با آنها برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه روش بنی صدر از اول هم مشخص بود بیان کرد: در قضایای فتنه سال ۸۸ کسانی که بازیچه دست دشمن شدند، از بدنه انقلاب بودند اما بی بصیرتی نشان دادند.

ارسال نظرات