فلسطین عضوی از پیکره جهان اسلام است و ترامپ به هیچ عنوان نمی تواند با موضع گیری های سخیف خود، قدس را از جهان اسلام جدا کند.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۲۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه ولیعصر(عج) شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه ولیعصر(عج) لردگان با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 9دی، به تبیین نقش رهبری و حضور به موقع و بابصیرت مردم در خلق حماسه عظیم 9دی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به زیاده خواهی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه به سخنان اخیر ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیرامون قدس شریف، گفت: اقدام رئیس جمهور زیاده خواه و بی تدبیر آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، ناشی از عصبانی بودن آنها از شکست های داعش است.

کریم پور افزود: ترامپ  بداند که این، آخرین ضربه به حیات سیاسی ایالات متحده در غرب آسیا و جهان اسلام است و دیری نمی گذرد که هیئت حاکمه آمریکا از این اقدام پشیمان خواهند شد، زیرا خشم یک و نیم میلیارد مسلمان را علیه خویش مشتعل خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسئله انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و همچنین به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک حرکت جنون آمیز از جانب ترامپ بود و این اقدام موجب اتحاد مسلمانان شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم پور، تصریح کرد: این اقدام به اندازه ای کثیف بود که حتی کشورهای غیر اسلامی نیز این اقدام را نپذیرفتند، این مسئله نشانگر مجنون بودن رئیس جمهور آمریکاست.

وی در ادامه یادآور شد: مسلمانان باید هوشیار و بیدار باشند، مسلمین نباید از حیله دشمنان غافل باشند؛ چرا که ما صاحب مکتبی غنی هستیم. ما مسلمانان صاحب کتابی به نام قرآن هستیم که تا روز قیامت این کتاب حاکم بر این کره خاکی خواهد بود. این کتاب سعادتی برای جامعه بشری است و هیچ زمان کافران در مقابل ما پیروز نخواهند شد.

کریم پور افزود: فلسطین یکی از آرمان های مشترک مسلمانان است که صهیونیست ها آن را اشغال کرده اند. متاسفانه عملکرد سعودی ها و گروه های تروریستی که از جانب عربستان تغذیه می شوند هیچ کدام حتی یک فشنگ به سمت صهیونیست ها شلیک نکرده اند، به گونه ای که صهیونیست ها با آمدن این گروه های تروریستی در حاشیه امن قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: فلسطین عضوی از پیکره جهان اسلام است و ترامپ به هیچ عنوان نمی تواند با موضع گیری های سخیف خود، قدس را از جهان اسلام جدا کند و ترامپ باید بداند بیت المقدس خط قرمز بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان است و این مکان برای همه مردم مسلمان جهان مقدس است.

ارسال نظرات