کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نقش موثر مردم در پیدایش و مانگاری انقلاب و پیوند مردم با اسلام و نظام اسلامی غیر قابل کتمان است، تصریح کرد: دشمن به این اصل معتقد است که مردم در جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی دارند.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۷۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا آزادی‌‌کناری امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: حماسه مردمی 9 دی در سال 88 موجب بیمه شدن نظام اسلامی، نمایش ناکارآمدی نقشه دشمنان بیرونی و برملا شدن فتنه دوستان فریب خورده انقلاب شد.

وی با بیان اینکه نقش موثر مردم در پیدایش و مانگاری انقلاب و پیوند مردم با اسلام و نظام اسلامی غیر قابل کتمان است، تصریح کرد: دشمن به این اصل معتقد است که مردم در جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی دارند.

این جانباز مدافع حرم فریدونکناری با اشاره به اینکه احتمال تکرار فتنه‌ها بعید نیست و در تاریخ اسلام و انقلاب مشاهده شد، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات روشنگری و بیان دلایل پیدایش فتنه می‌تواند ذهن مردم و نیروهای موثر انقلابی را آماده تحلیل درست و تصمیم مناسب در شرایط بحرانی کند.

آزادی‌‌کناری گفت: برخی در کشور دنباله‌های شیطان و به دنبال یارگیری هستند و با ابزار تبلیغات دروغ می‌خواهند به میدان بیایند و در این راستا برگزاری جلسات روشنگری می‌تواند حرکات نادرست آنها را خنثی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها