در نامه اعتراضی جمع کثیری از والدین دانش آموزان به اجرای پنهانی سند 2030در مدارس و آموزش مسائل جنسی به کودکان آمده است
جمعی از والدین دانش آموزان در اعتراض به آموزش مسائل جنسی در مدارس، برانگیختن احساسات جنسی در کودکان را ترویج مسائل جنسی دانسته و آن را رد شدن از خطوط قرمز آموزشهای اسلامی در مسائل تربیتی کودکی عنوان کرده اند.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۷۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی انتشار نامه‌ای اعتراضی جمعی از پزشکان متعهد کشورمان به اجرای سند 2030 در مدارس و به تبع آن آموزش مسائل جنسی با شعار پیشگیری از ایدز با ایجاد توهم و بیم از افزایش آمار نوجوانان و جوانان به بیماری هولناک ایدز در کشور، جمعی کثیری از خانواده دانش آموزان با ارسال نامه ای به پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس مراتب اعتراض خود را به چنین آموزش هایی در قالب سندهای بین المللی که نه با شرع و نه با عرف همخوانی دارد، اعلام کردند.

در این نامه با اشاره به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با معلمان کشور درباره سند 2030 : « این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاههای مسئول نیز اعلام شده است، آمده است: اصل این کار غلط و به نوعی برجامی دیگری در حوزه فرهنگی است. برجامی که در حوزه بزرگ و مهم فرهنگی – تربیتی باعث از بین رفتن بسیاری از حقوق فرزندان ما خواهد شد.

 

والدین دانش آموزان در این نامه با اعلام مخالفت جدی خود در اجرا شدن سند 2030 در آموزش و پرورش به ویژه آموزش مسائل جنسی به فرزندان خود، تصریح کرده اند: اجرای این دست اسناد که به واقع نوعی نفوذ گسترده فرهنگی در سطح رکن رکین آموزش و پرورش است، پایمال کردن حقوق تربیت دینی، الهی کودکان ما است که حتی به بلوغ جنسی هم نرسیده اند! و این تنها از رسوخ ایدئولوژی لیبرال و تلاش برای حاکمیت  آن در سطح جامعه فرهنگی کشور نشان دارد.

 در بخش دیگری از این نامه اعتراضی با اشاره به اهمیت جایگاه معلم در نظام آموزشی کشور این قشر را دارای سبقه تربیتی نسل هایی دانسته اند که اهل فکر و اندیشه بوده و با اخلاق، خصلت های پسندیده ی ایمان، وفاداری،  صبوری، شجاعت، بصیرت و حیا.. تاریخ سازانی فراموش نشدنی و قهرمانانی نامیرا شده اند و آمده است : « استفاده ابزاری از معلمان برای آموزش مسائل جنسی به دانش آموزان با هدف پیشگیری از اعتیاد و ایدز، نوعی به سخره گرفتن مقام و شأن معلم و تنزل جایگاه والای او در تربیت نسلی سالم و صالح است. »

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاساین نامه اعتراضی می افزاید: اگر برانگیختن احساسات جنسی در کودکان و نوجوانان را گناه بزرگ و ترویج و تشدید مسائل جنسی نپنداریم، چه اسمی می توان بر آن نهاد؟ خیانت یا پایمال کردن حقوق جنسی، تقوای جنسی و حیا کودکان و نوجوانان .. است و این رد شدن از خطوط قرمز آموزش های ناب اسلامی در مسائل تربیتی کودکی مسلمان است.  

 والدین دانش آموزان در ادامه با اشاره به اینکه تربیت جنسی کودکان در ابتدا بر عهده والدین است و این یک فرایند و جریان مهمی است که ابتدا در خانواده باید صورت بگیرد، آورده اند: آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان حرکت بر شمشیری دو لبه است که بی گدار به آب زدن به آن نابسامانی تربیتی و پیامدهای بسیار بدی در پی خواهد داشت.

در بخش دیگری از این نامه اعتراضی آمده است: تربیت جنسی امری مهم و ضروری است که باعث کنترل رفتارهای جنسی در کودکان می شود اما آموزش مسائل جنسی خیر، چرا که در مهم ترین پیامد درون خانواده کودک   قبل از آموزش مسائل جنسی والدین خود را پدر و مادر می دید از آن به بعد به صورت یک موجود جنسی می نگرد و این بسیار خطرناک است.


نگارندگان این نامه با ابراز نگرانی از اجرای مخفیانه سند آموزشی 2030 در مدارس و مخصوصا ابراز انزجار از آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان خود، تأکید کرده اند: این جریان از خارج کشور هدایت می شود و قطعاً اجرا کنندگان و حمایت کنندگان از اجرای این دست اسناد نفوذی عمالان و پیاده نظامان لشکر ضدفرهنگی دشمن در جبهه جنگ فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

در پایان امضا کنندگان این نامه خطاب به معلمان، ابزار داشته اند: شما به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده، نگین انگشتری جامعه هستید که مقام معظم رهبری از شما به عنوان « الماسی قیمتی » نام برده اند که « نباید بازیچه» و « ابزار سیاسی» قرار بگیرید و همچون الماسی قیمتی است که نباید آن را بازیچه قرار داد.

از این رو ما با اسناد به روایت امام صادق (علیه السلام) ؛ مرکب و مداد عالم برتر از خون شهید است و در قیامت در حضور همگان خون شهید با مرکب و مداد عالم سنجیده خواهد شد! و اینگونه برتری مداد عالم بر همگان آشکار خواهد شد، در حالی که عالم قلم به دست یعنی " معلم" پس این شرف را نذر حرکتی شهیدانه در تربیت نسلی پاک و مؤمن کنید و همانطورکه تا کنون عمل کرده اید، مدرسه خانه دوم فرزندان را خانه ای امن و محلی برای معراج اندیشه کودکان ما گردانید.

ارسال نظرات