فرمانده سپاه کربلای گفت: 80 درصد علمیات زیرسازی در روستاهای واگذار شده به مازندران در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه به اتمام رسید و عملیات نصب کانکش هم شروع شده است.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۷۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین بابایی در گفت‌وگویی در ارتباط با اقدامات انجام شده لشکر 25 کربلای در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اظهار کرد: عملیات اسکان موقت و نصب کانکس و آواربرداری  دو روستای اصلی و سه روستایی فرعی این نهاد از استان واگذار شده است.


وی تصریح کرد: در هفته نخست بحث اقدامات اورژانسی در هفته دوم بحث اسکان موقت در دستور کار قرار گرفت که در کنار آن اقدام به توزیع اقلام مردمی که از مازندران و دیگر نقاط کشور به این منطقه انتقال داده شده بود در برنامه کاری قرار گرفت.


فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: در هفته سوم بحث اسکان موقت را  شروع کرده و براساس برنامه مقرر شده بود که بیش از 270 کانکس در این منطقه نصب شود که زیرسازی برای نصب کانکس برعهده سپاه کربلا بود.


وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مردمی و نیروهای جهادی پس از تحویل مصالح بیش از 80 درصد زیرسازی برای نصب کانکس به اتمام رسیده است، یادآور شد: عملیات نصب کانکس هم شروع شده و نصب کانکس توسط قرارگاه سپاه در حال انجام است.


بابایی دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه را ترمیم لوله‌کشی آب، حضور نیروهای دامپزشکی، انتقال علوفه از مازندران، فعالیت گروه بسیج پزشکی در خانه‌های بهداشتی عنوان کرد و با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران همراهی بسیار مناسبی در این زمینه داشتند، گفت: همراهی مناسبی در این حوزه انجام شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اقدامات انجام شده برای فعالیت یک دبیرستان در این منطقه، بیان کرد: مدرسه‌‌ای که به صورت کامل تخریب شده بود، با نصب کانکس فعالیتش را سر گرفته است.


بابایی اضافه کرد: حضور سپاه کربلا در این منطقه به نحوی است که مردم منطقه شکرگزار مردم استان مازندران هستند و در گزارش‌های که رسانه ملی تهیه شده است قدردانی مردم دیده می‌شود و در مواجه حضوری هم مردم به این موضوع اذعان داشته و قدردان مردم استان هستند.


وی با اعلام اینکه ما وظیفه خودمان می‌دانیم که به این مردم کمک کنیم، افزود: باید تلاش کنیم که آلام آنها در حال حاضر به صورت جدی کاهش پیدا کند، روحیه ایثارگری مردم ایران در ذهن اهالی زلزله زده کرمانشاه ماندگار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها