خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به موضوع تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس گفت: آمریکا و اسرائیل آرزوی سیطره بر قدس شریف را به گور خواهند برد و این امر تحقق پیدا نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۷۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

آمریکا و اسرائیل آرزوی سیطره بر قدس شریف را به گور خواهند بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در نشست سیاسی تیپ 32 انصارالحسین(ع) با اشاره به موضوع تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اظهار داشت: دنیای امروز با گذشته متفاوت است و دیگر نمی‌توان با تصرف یک خاک قلمرو یک رژیم را توسعه داد.

وی با تشریح پیشینه طرح این موضوع توسط ایالات متحده بیان کرد: آمریکا این موضوع را سال‌ها است که برای خود تصویب کرده و رژیم صهیونیستی نیز از سال 1980پایتختی قدس را قانون کرده است اما با عدم پذیرش نهادهای بین المللی و واکنش تند مسلمانان مواجه شده و عقب نشسته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به اهداف طرح این موضوع اشاره و عنوان کرد: مورد محک و آزمایش قرار دادن جهان اسلام نسبت به حساسیت در این موضوع، جبران شکست‌های نظام استکبار در منطقه، تقویت روحیه و قوّت قلب دادن به رژیم صهیونیستی و مقابله با جمهوری اسلامی؛ چهار هدف اصلی تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت کشور خود به قدس شریف بود.

وی با بیان عاقبت پیگیری این موضوع تأکید کرد: به لطف خدا و بر اساس شرایط موجود، این موضوع مطمئناً صورت نمی‌گیرد و آمریکا و اسرائیل آرزوی سیطره بر قدس شریف را به گور خواهند برد و این امر تحقق پیدا نخواهد کرد.

گنجعلی با اشاره به جایگاه قدس و مسجدالاقصی در ادیان آسمانی و در بین ملت‌های مسلمان بیان داشت: بیت المقدّس، قلب جهان اسلام، مقصد اسراء و مبدأ معراج پیامبر اسلام بوده و قبله‌گاه انبیای بنی اسرائیل بوده و در قرآن به عنوان باب الحطه و باب التوبه از آن یاد می شود.

وی افزود: درروایات نیز از عظمت قدس و مسجد الاقصی به فراوانی یاد شده و از جمله این مکان مقدس به عنوان دومین مسجد دارای احترام و اعتبار و یکی از چهار قصر و باغ بهشت‌های دنیا مطرح شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نژاد پرستی، از خودراضی بودن و حس برتری جویی را از ویژگی‌های قوم یهود بر اساس آیات و روایات دانست و گفت: بر اساس قرآن قومی که بیشترین دشمنی را با مسلمانان و مومنین دارند قوم یهود هستند.

وی همچنین اظهار داشت: گستاخی های جدید رژیم صهیونیستی موجب شدت بخشیدن به انتفاضه سوم مردم فلسطین خواهد شد و این رژیم را سریع‌تر در معرض نابودی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات