فرمانده سپاه بروجرد گفت: کمک‌های مردمی که طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان بروجرد جمع‌آوری‌شده بود در اختیار مردم مناطق زلزله‌زده قرار گرفت که این کمک‌ها شامل انواع پتو، البسه گرم زمستانی، مایحتاج خوراکی و بهداشتی بود که توسط خیرین در میان مردم توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۴۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ مجید سوری با اشاره به بازدید اخیر تیمی از این شهرستان از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: تیمی با سرپرستی فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد و با همراهی فرماندار و جمعی از خیرین این شهرستان به‌منظور بررسی ابعاد خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب بازدید کردند.


وی افزود: در این بازدید‌ها کمک‌های مردمی که طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان بروجرد جمع‌آوری‌شده بود در اختیار مردم مناطق زلزله‌زده قرار گرفت که این کمک‌ها شامل انواع پتو، البسه گرم زمستانی، مایحتاج خوراکی و بهداشتی بود که توسط خیرین در میان مردم توزیع شد.


فرمانده سپاه بروجرد با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام‌شده توسط سپاه استان لرستان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بیان کرد: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در ۱۱ روستای دهستان جیگیران شهرستان سرپل ذهاب حضور یافته و کار‌های خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم امدادی، بهداشتی و خدمات‌رسانی سپاه ناحیه بروجرد به مدت ۱۰ روز برای ارائه خدمات بهداشتی و امدادی موردنیاز در این مناطق حضور پیدا می‌کند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات