کارشناس مسایل سیاسی در جمع فرماندهان بسیج ادارات استان:
دکتر حسین عبداللهی فر، گفت: دشمن هر روز برای جزء جزء و بخش بخش و اقشار مختلف ما برنامه ریزی می کند.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۲۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

دکتر حسین عبداللهی فر در این نشست با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: برخی از روی تعمد و گروهی از روی غفلت مانع مانور بصیرتی مردم در سالروز بزرگداشت حماسه 9دی می شوند که یک خطای استراتژیک است.

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه؛ بزرگداشت حماسه 9دی نیز بصیرت می خواهد، افزود: دین مداری، غیرت ملی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، یکدستی و انسجام ملت در دفاع از دین، ولایت و مقدسات دینی؛ از ویژگی های بارز حماسه 9دی می باشد.

دکتر عبداللهی فر ادامه داد: ما برای ماندن در جبهه حق نیاز به برگزاری محافل بصیرتی داریم و باید بدانیم؛ ساده اندیشی، توهم، ندیدن دشمن، انحراف و ... نتیجه بی بصیرتی است.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم حماسه 9دی، اظهار کرد: پیش بینی فتنه ها قبل از وقوع با رصد و پایش، در دنیایی که پر از دشمن کج سلیقه و بی بصیرت هستیم از ظرفیت ها و برکات این حماسه بزرگ مردمی است.

رئیس اندیشکده معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساده اندیشی و فکر خام است که خود را به خیالی بزنیم و بگوییم فتنه ای در کار نیست؛ دشمن هر روز برای جزء جزء و بخش بخش و اقشار مختلف ما برنامه ریزی می کند.

دکتر عبدالله فر، افزود: برنامه ریزی دشمنان با میزان پیشرفت و رشد کشور ما افزایش می یابد و پیچیده تر می شود .

وی با بیان این نکته که جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است، گفت: فتنه های آینده در داخل و منطقه غیرقابل انکار است .

این تحلیل گر مسایل سیاسی، تصریح کرد: حماسه 9دی همه عناصر ماندگارسازی انقلاب اسلامی را در خود دارد و باید بدانیم که مردم سرمایه های اصلی نظام هستند و همه باید به تقویت اعتماد مردم به نظام کمک کنیم.

ارسال نظرات