۹ دی روزی که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود

حضور مردم در راهپیمایی روز ۹ دی سال ۸۸، بصیرت سیاسی مردم در مقابل فتنه دشمنان نظام را نشان داد و برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار است.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۹۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و روابط عمومی فرمانداری بیجار، بیژن زندیه در نشست گرامیداشت حماسه سیاسی ۹ دی با گرامیداشت حضور دینی، درک به موقع و با بصیرت سیاسی مردم در این روز اظهار کرد: ۲ رخداد مهم سیاسی ۹ دی و ۲۲ بهمن در تاریخ سیاسی کشور تاثیر گذار بوده اند.

وی افزود: ۹ دی بعنوان یک روز خاص و مهم که بصیرت و همراهی مردم با ولایت را به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد و برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد.

زندیه با اشاره به حضور همه آحاد مردم برای مقابله با فتنه و فتنه گران تاکید کرد: ورود مردم با بصیرت در برابر فتنه و فتنه گران نشان از ارادت قلبی به دین، ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حمایت همیشگی از ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری دارد.

وی ارزش و اهمیت حماسه ۹ دی را هم شأن و هم جایگاه با پیروزی مردم در ۲۲ بهمن دانست و یادآور شد: این جایگاه در بسیاری از جنبه‌های آن، حساس‌تر از ۲۲ بهمن است.

زندیه با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق مجدد امت اسلامی با رهبری شجاع و انقلابی است، اضافه کرد: با توجه به دشمنی دیرینه استکبار با اسلام، باید مطمئن بود که فتنه و فتنه گری کار اصلی آنهاست که هیچگاه از آن دست بر نخواهد داشت و تنها راه مقابله با آن، هوشیاری و دشمن شناسی مردم انقلابی است.

امام جمعه بیجار نیز در این نشست با اشاره به گرفتاری و مشکلات جوامع اسلامی گفت: هنگامی کشور و جوامع اسلامی به گرفتاری و مشکلات دچار می‌شود که از بصیرت سیاسی محروم باشد.

حجت الاسلام علی مرادی افزود: بصیرت داشتن، هیچ ربطی به داشتن سواد و یا مدارک عالی علمی ندارد، بصیرت یک بینش سیاسی است که مردم عادی در روز ۹ دی به خوبی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در روز ۹ دی، حادثه ایی رخ داد و به اتمام رسید و همچون دیگر یوم الله‌های (۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین، ۱۳ آبان) یک تاریخ سیاسی به جای گذاشت که هر سال باید به آن توجه و مکرر یادآوری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار نیز در این نشست گفت: شاخصه نظام و انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی آن است و انقلاب و جمهوری اسلامی با مردم پایدار و تداوم خواهد داشت.

سرهنگ حسن عسکری افزود: دشمن با نفوذ و تفرقه بدنبال آن است که مردم را از انقلاب جدا کند تا به اهداف شوم و شیطانی خود برسد، ولی مردم با هوشیاری و بصیرت خود از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

به گفته وی، مردم به خوبی در روز ۹ دی سال ۸۸ نشان دادند برای دفاع از انقلاب و اسلام، وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند و خط قرمز آنها، اصل ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سرهنگ عسکری اظهار کرد: بصیرت یعنی اینکه مردم بدانند در چه زمانی به حمایت از انقلاب و نظام به میدان بیایند بنابراین در میدان فتنه ایی که دست مستقیم آمریکا و ناپاکان در آن کاملا مشهود بود مردم به درستی وارد شدند و فتنه را خاموش کردند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار