به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر 10عملیاتی حضرت سیدالشهدا صورت گرفت ؛
جمعی از پایوران دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر حضرت سیدالشهدا (ع) با همسر و اعضاء خانواده شهید « وهاب الله وردی » از شهدای دوران دفاع مقدس در کرج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۸۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جمعی از پایوران دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر حضرت سیدالشهدا (ع) با همسر و اعضاء خانواده شهید « وهاب الله وردی » از شهدای 8 دوران دفاع مقدس در کرج دیدار کردند.

دیدار با خانواده‌های شهدا و پاسداشت آن از وظایفی است که بر عهده تک تک ملت ایران قرار دارد و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این وظیفه را به‌خوبی به‌جا می‌آورند.

بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی شهید « وهاب الله وردی » از زبان همسرش لحظه‌های شاد و غمگینی را در این دیدار به وجود آورد که خنده و گریه را باهم همراه کرده بود.

مادر شهید همسرش را با لفظ "وهاب جان" یاد می‌کرد و با هربار آوردن نام همسر شهیدش بغض، راه سخن را بر او می‌بست و اشک از چشمانش جاری می‌شد اما این اشک‌ها صلابت زینب گونه‌اش را زیر سئوال نمی‌برد.

همسر شهید وهاب الله وردی از نجواهایش با خدا سر سجاده نماز گفت و این نوید را داد که سر سجاده به خداوند متعال می‌گوید که هم قلب شکسته دارد و هم دست ناتوان و خدا را قسم می‌دهد که به حق قلب شکسته‌اش تمام خدمتگذاران صدیق انقلاب را حفظ کند.

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها