تعامل حوزه ۳۱۳ شهید دستواره با ارگان های انتظامی و دستگاه‌های اجرایی ؛
جلسه تعامل حوزه ۳۱۳ شهید دستواره با ارگان های انتظامی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردیس برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۶۳۷۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جلسه تعامل حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با روسای کلانتری اهری وحدت و بنفشه و نماینده هلال احمر شهرستان فردیس با موضوع مدیریت بحرانهای طبیعی از جمله زلزله و راهکارهای استفاده بهتر از ظرفیت دستگاههای فوق برگزار شد .

در این جلسه کمکهای بسیج در رابطه با موضوع مدیریت بحرانهای طبیعی و همچنین موضوع گشتهای محله محور که با هماهنگی بعمل آمده با کلانتریهای محدوده استحفاضی، ساز و کار این برنامه و روند اجرای آن دوباره مرور گردید.

فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره فردیس با اشاره به اهمیت جایگاه امنیت در جوامع کنونی تصریح کرد: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ برای انسان‌ها بوده و تا زمانی که این نعمات دچار آسیب و خطر نشوند افراد قدردان نبوده و امروز علیرغم ناامنی‌های بسیار در منطقه، ایران در امنیت به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های بی‌دریغ نیروی انتظامی باید در جامعه تبیین شود، گفت: امروز دشمنان با اقدامات مختلف در پی ناامن کردن منطقه و تعرض به کشورها هستند در حالی که ایران به پاس حضور نیروهای انتظامی در امنیت مطلوبی به سر می‌برد. 

در این جلسه مقرر گردید که فرماندهان پایگاههای این حوزه با مسئولین عملیات خود با فرماندهان کلانتری و چند نفر از نیروهای زیر مجموعه جهت هماهنگی بیشتر نقطه نظرات خود را بیان کنند.

با محوریت مدیریت بحرانهای طبیعی برگزار شد

 

خبرنگار بسیجی : اعرابیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها