دکتر ادیانی: فلسفه دریافت مالیات از مردم و فعالان عرصه اقتصادی٬ خدمت‌رسانی به مردم است و دولت با اقتصادِ بر مبنای نفت نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کشور باشد.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۴۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی ادیانی  در جمع رؤسای اتحادیه اصناف شهرستان قائمشهر با بیان اینکه بازار امروز ما با چالش‌های جدی روبرو است٬ اظهار کرد: بخشی از این چالش‌ها مربوط به کم‌کاری‌های دولت و مجلس است

وی افزود: مجلس باید با وضع قوانین به دولت کمک کند تا دولت بتواند رونق اقتصادی در کشور به وجود آورد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه،٬ جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین خوبی در کشور در حوزه بازار و رونق اقتصادی پیش روی دولت است٬ تصریح کرد: اداره کشور بدون دریافت مالیات امکان‌پذیر نیست و در این زمینه باید همکاری‌ها انجام شود.

این مسؤول افزود: فلسفه دریافت مالیات از مردم و فعالان عرصه اقتصادی٬ خدمت‌رسانی به مردم است و دولت با اقتصادِ بر مبنای نفت نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کشور باشد.

ادیانی تصریح کرد: مالیات باید در نظام اسلامی با همه کشورها فرق داشته باشد و  به جای پرداخت حقوق و پاداش ٬ صرف خدمت‌رسانی و  زیرساخت‌های کشور شود.

 وی در پایان نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر را متعلق به کل مازندران دانست و گفت: این محل باید با درایت و تدبیر درست، مدیریت ساماندهی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها