این مسوول، بیشترین مزایای طرح تجهیز را صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه تولید، اصلاح شکل هندسی زمین ، دسترسی راحت تر به زمینهای کشاورزی با استفاده از ماشین آلات کشاورزی ، اجرای کانالهای آبی مازندران 220 هزار هکتار شالیزار دارد.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۰۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه برای نوسازی و تجهیز این مقدار شالیزار بیش از 555 میلیارد تومان هزینه شد افزود: بیش از 5 هزار هکتار شالیزار 2 سال گذشته تجهیز و نوسازی شده است.

حیدرپور با بیان اینکه برای اجرای این طرح در هر هکتار 10 تا 12 میلیون تومان هزینه می شود افزود: 85 درصد هزینه ها را دولت بلاعوض پرداخت می کند و بقیه را کشاورزان می پردازند.

وی از مناقصه هزار هکتار از اجرای این طرح امسال در شالیزارهای خبرداد و گفت: در 3 هزار و 500 هکتار از شالیزارهای مازندران طراحی این طرح آماده اجرا است که امسال 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در مرحله نخست اختصاص یافت.

این مسوول، بیشترین مزایای طرح تجهیز را صرفه جویی در مصرف آب / کاهش هزینه تولید، اصلاح شکل هندسی زمین / دسترسی راحت تر به زمینهای کشاورزی با استفاده از ماشین آلات کشاورزی اجرای کانالهای آبی مازندران 220 هزار هکتار شالیزار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها