معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مناطق کمتر برخوردار باشتاستان گفت:هشتمین کاروان جهادی سلامت امید با هدف ارائه خدمت به منطقه چاه تلخ دربخش بوستان از شهرستان باشت سفر کردند.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۴۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
امین بابویی افزود: این کاروان با همراهی ۲ خودروی سیار و ۵ دندانپزشک از استان‌های فارس و کهگیلویه وبویراحمد برای ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی راهی این منطقه شدند.
وی گفت: تاکنون ۸ کاروان به مناطق محروم و کمتر برخوردار اعزام شده است.
بابویی بیان کرد: در کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، خدماتی همچون معاینه، پالپوتومی، فیشور سیلانت، پرکردن داندان، وارنیش فلوراید، آموزش بهداشت دهان ودندان، جرم گیری و کشیدن دندان ارائه می شود.
رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: این کلینیک سیار از مرداد سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و تقریبا هر دو هفته یکبار به روستاهای کمتر برخوردار و مناطق سخت گذر و محروم سفر می کنند.
سیدعبدالله نوری افزود: این اکیپ دندانپزشکی سیار متشکل از دندانپزشکان و دانشجویان سال آخر دندانپزشکی است که به صورت رایگان، جهادی و خودجوش به جامعه هدف خود که شامل مادران باردار، افراد زیر ۱۴ سال و زنان شیرده خدمات رسانی می کنند.
ارسال نظرات