خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی مراغه با اشاره به لزوم توجه به اشتغال، گفت: رفع موانع تولید، رسالت دستگاه های اجرایی در مسیر توسعه و رشد اقتصادی و نیز تداوم فعالیت صنایع است.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۴۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

مجید خدابخش شامگاه یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی مراغه افزود: تشویق برای جلب سرمایه گذاران بخش های تولیدی و نیز جذب سرمایه های آنان برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار اقتصادی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید است.
وی ادامه داد: با توجه به اجرای قانون رفع موانع تولید تصویب شده در مجلس شورای اسلامی، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در دستور کار دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله بانک ها قرار دارد.
خدابخش با تاکید بر لزوم تکریم سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت اضافه کرد: باید همانند مفاخر و مشاهیر به سرمایه گذاران و اشتغال آفرینان کشور مباهات کرد و به آنان احترام گذاشت.
وی با بیان اینکه بهره گیری از فناوری های نوین گام مهمی در جهت توسعه و رشد صنایع و واحدهای تولیدی است گفت: استفاده و بارگیری ابزارها و تکنولوژی های جد ید از جمله فضای مجازی و استارت آپ ها نقش مهمی در شکوفایی و ایجاد اشتغال در بخش های مختلف جامعه خواهد داشت.
خدابخش با اشاره به ظرفیت های طبیعی، معدنی، صنعتی و گردشگری موجود در مراغه در مسیر جذب سرمایه گذاری افزود: این شهرستان با توجه به استعدادهای مناسب در این بخش ها، از قابلیت های مناسبی برای توسعه واحدهای تولیدی در بخش پتروشیمی، صنعت و جذب گردشگر برخوردار است.

ارسال نظرات